Connect with us

Eveniment

„Jurnalist” de șantaje, purtătorul de cuvânt pe afaceri murdare al primarului Volosevici/Inregistrari audio (I) – Ziarul Incisiv de Prahova

Publicat

pe

In mai multe materiale-sinteza anterioare, a fost descrisă o structură de crimă organizată din interiorul Poliției Române, operând în județul rafinăriilor de petrol. Gruparea e condusă de inspectorul general adjunct al Poliției Române, chestorul „de două stele” Eduard Mirițescu, prin intermediul a doi locotenenți ai săi din IPJ Prahova.

Eduard Mirițescu, înainte să devină boss la București Pe vremea când era simplu comisar, iar șef al IPJ Prahova era generalul de poliţie Iulian Bach, Eduard Mirițescu a obținut un apartament de serviciu, prin declarații false. Deși deținea deja o locuință în Ploiești în zona Lămâița, deși nu avea copii sau o situație socială specială, Mirițescu a reușit să dea afară un polițist cu un copil cu dizabilități dintr-un bloc M.A.I. de pe strada Ion Maiorescu. Nu contestă nimeni că viața n-ar fi o junglă, dar lipsa de umanitate și lăcomia, mai ales când lucrezi într-un domeniu care vizează protecția semenilor, are totuși niște limite. Asta cu atât mai mult cu cât viitorul inspector general plana suspiciunea că mai deținea o a treia locuință, trecută pe numele socrilor. Chiar și în prezent, când chestorul joacă în lumina reflectoarelor și teoretic ar trebui să fie mai atent la detalii stânjenitoare, el și-a păstrat locuința socială din Ploiești, tot printr-un fals flagrant în declarații: după ce a vândut locuința din zona Lămâița, a devenit coproprietar cu soția al unei alte locuințe din Prahova. A mințit cu tupeu că nu deține vreo proprietate, deși noua locuință figurează în declarația sa de avere. Eduard Mirițescu, boss la București: întâi ca suplinitor pe durată nedefinită, apoi titularizat magna cum laude printr-un concurs unde a concurat cu sine.

Saltul de la județ, unde chestorul Eduard Mirițescu deținea funcția de inspector șef al IPJ Prahova, la Capitală, s-a produs în ianurie 2020, când chestorul a fost promovat direct la nivelul IGPR, ca împuternicit pe funcția de adjunct 1 al inspectorului general, având în portofoliu tot ce înseamnă „judiciar”. Împuternicirea seamănă oarecum cu suplinirea din învățământ, echivalând cu ocuparea, fără concurs, a unui post pe durată determinată. Doar că, în Poliție, suplinirea poate fi prelungită pe durată nedefinită prin diverse inginerii – în cazul lui Mirițescu a fost prelungită de două ori, întâi în iulie 2020, iar apoi, în decembrie 2020, pe site-ul Poliției Române, funcția de adjunct 1 al inspectorului general este scoasă la concurs – care concurs, în februarie 2021, este anulat. Cum însă legea îi interzice lui Mirițescu să-și mai prelungească suplinirea din cauza lipsei de calificare, legea stipulând că funcția trebuie să fie mai mare sau egală cu cea director general plin sau adjunct în MAI, chestorul Valentin Minoiu preia pentru o zi – practic pentru câteva ore – funcția în discuție. Asta deși Minoiu, director general pe Resurse Umane în minister, nu a lucrat vreodată în Poliția Judiciară și nici nu a intocmit vreun act de urmărire penală. Pe scurt, s-a anulat un concurs, s-a ocupat funcția pentru două ore de către un director general adjunct din MAI și apoi împuternicitul a revenit pe postul proaspăt vacantat. In opinia șefului sindicatului Europol, Eduard Mirițescu ar fi putut rămâne suplinitor pe viață ca insector general adjunct dacă nu și-ar fi dorit a doua stea de chestor, pentru care e nevoie de concurs de definitivat pe post. Motiv pentru care s-a organizat o parodie de concurs unde a participat sigur și a luat nota 9 – încât în octombrie 2022, s-a văzut nu numai titular, ci și mândrul posesor al celor două steluțe de chestor.

Poate impreuna cu cititorii nostri vom intelege atacurile media ale gruparii de criminalitate economico-finaciar organizata cu conotatii la varful IPJ Prahova si varful MAI, cum se sprijina aceasta caracatita una pe alta, actiunile ilegale si recente ale „Binomului” Lolek  – Bolek, cum se anunta in fals o alta conducere a IPJ Prahova si nu in ultimul rand de ce la comanda IPJ Prahova a fost numit un profesionist de la SICE, ca doar la SICE Prahova au fost trantite toate dosarele acestei grupari/mafii si de ce fostul sef al IPJ Prahova a facut un pas in spate tocmai datorita presiunilor acestei grupari de criminalitate economico-financiara organizata cu conotatii la varful M.A.I.

Nu incercati sa cautati un manual de instructiuni cu privire la ritualurile mafiote ale acestei grupari de criminalitate economico-finaciar organizata din Prahova. Nu veti gasi. Tot cee ace vom descoperi impreuna sunt cateva franturi caci mafiile isi impun propriile coduri si reguli. Vom incerca, insa, s ava prezntam un tablou cat mai complet din putinele lucruri stiute de autoritatile competente si repuse pe tapet intr-un dosar mamut de pe la Bucuresti. Si, da, „Lolek” are de ce sa se teama si sa fie suparat ca a picat pe tehnica cand intervenea intr-un dosar penal al unui mebru al acestei mafii:

Faza pe anuntatul perchezitiilor catre gruparea de criminalitate economico-financiar – organizata, anunturi efectuate de un sef al IPJ Prahova care a protejat si protejeaza aceasta caracatita:


Pentru cine a interevenit C.S la seful IPJ Prahova? Pentru acelasi personaj din mafia gunoaielor de la Pleasa, pentru care „Calul lui Balan” s-a deplasat la Blejoi ca sa musamalizeze un alt dosar penal (cand a picat pe tehnica). Chiar cei de la Departamentul de Informații și Protecție Internă din MAI si/sau IPJ Prahova mai pot inchide ochii mult?

In afara celor de mai sus, apărea și un civil, jurnalistul C. S., „soldatul”-mafiot al lui Volosevici, pe care edilul ploieștean îl delega să intermedieze afacerile dubioase.

Dacă in materialele trecute am prezentat întreaga structură mafiotă, insistând asupra structurilor superioare ale grupului, respectiv bosul din vârful MAI și locotenenții lui din Poliția de județ, articolul de față, pe baza unui rechizitoriu DNA de ultimă oră, face zoom pe soldatul grupării, jurnalistul C.S, și pe ajutorul esențial pe care acesta i l-a dat primarului Volosevici in chestiunile implicând ilegalități flagrante: cumpărare de voturi, mită, trafic de influență, evaziune fiscală. Recapitulare cu Mafia care-l protejează pe Volosevici: polițiști numiți politic și jurnalistul care-i face joburile murdare.

Mirițescu și Volosevici au devenit apropiați în intervalul când chestorul lucra ca Inspector General al IPJ Prahova. După ce a fost uns Inspector general adjunct al Poliției Române, Mirițescu și-a promovat doi oameni în structurile IPJ Prahova.

Al patrulea personaj cheie în structura de crimă organizată este C. S., specializat in jurnalism de șantaj la site-uri prahovene de presă.

Deși de doar 41 de ani, are reflexe de dinozaur ieșit din străfundurile capitalismului de peșteră ale anilor 90, când corupția ținea loc de lege, iar jurnalismul de șantaj te putea face milionar.

In condițiile în care vremurile s-au schimbat, iar media scrisă a căzut într-o audiență de nișă, omul își mărește veniturile subțiate din media devenind băiatul de casă al lui Volosevici.

Cum a cumpărat Volosevici voturile romilor ploieștenii, țepuind de 210.000 lei un om de afaceri rom.

Inițial adversar al lui Mirițescu, cultivându-și o imagine intransigentă de David care se ia la trântă cu Goliații corupți din poliție, C. S. a întors armele alăturându-se mafiei din poliție și primărie – si devenind omul de teren al lui Volosievici & Asociații (politici și de afaceri).

La ora actuală, ca jurnalist se folosește de ponturile oferite de un sef al IPJ Prahova, pentru a șantaja oameni de afaceri, iar Volosevici îl scoate la inaintare la combinațiile dubioase, unde tratează și negociază cu personajele gri – sau negociază și ia mita în numele edilului.

În rechizitoriul DNA pe care se bazează articolul de față (pe langa cele peste 25 de ore de inregistrari ambientale, pe care le detinem si le vom publica, in totalitate), îl eclipsează chiar și pe primarul Volosevici, prin frecvența apariției în momentele cheie: peste tot unde apare ceva cu parfum de ilegalitate, numele lui C. S. este mai prezent decât Arafat la TV în timpul pandemiei. La alegerile locale din 2000, C.S. a fost omul de legătură dintre Volosevici, omul de afaceri rom G.V., ca sponsor, și șefii informali din zone ploieștene populate preponderent de romi săraci.

Este vorba de cartierele Mimiu (1800 potențiali votanți romi), Radu de la Afumați (500 votanți) și Bariera Basarab (300 votanți).

Prin intermedierea lui C.S., părțile au agreat asupra oferirii unei mici atenții de 100 de lei pentru fiecare votant. In plus, s-a decis alocarea a 20.000 – 30.000 lei pentru organizarea pentru romi a unei petreceri în ziua votului, cu mâncare și băutură. Suma totală calculată de C.S fost între 200.000 – 300.000 lei, care avea să fie oferită de omul de afaceri G.V. în schimbul obținerii, ulterior, al unor contracte vizând prelucrarea apelor uzate din județ, prin care să-și recupereze investiția. Singura promisiune care viza îmbunătățirea condițiilor de locuit ale romilor a fost astfaltarea cartierului Mimiu.

C.S. i-a cerut 300.000 lei omului de afaceri, care a fost de acord să o plătească în mai multe tranșe, până în ziua alegerilor. Cu trei zile înainte de alegeri, G.V. i-a oferit 130.000 de lei lui C.S., din care 80.000 de lei, via C.S., au ajuns la liderul rom al comunității din Mimiu. 70.000 de lei din sumă a fost împărțită votanților sub forma cadoului de 100 de lei, iar restul de 10.000 a fost reținut de lider, sub motivul că a trebuit să-și plătească verii care l-au ajutat la împărțirea pomenii electorale în comunitatea Mimiu. Ce s-a întâmplat cu restul de 50.000 de lei rămași din totalul de 130.000? Au fost reținuți de C. S., cu argumentul că sunt necesari pentru alte cheltuieli electorale.

In zilele următoare, antreprenorul rom i-a mai oferit lui C.S. 80.000 de lei pentru mită electorală adresată romilor din cartierele Radu Afumați și Bariera Basarab. Din aceștia, 10.000 de lei au fost dați celor patru lideri informali din cele două cartiere pentru mobilizarea electorală a romilor, nefiind clar ce s-a întâmplat cu restul de 70.000. La votanți n-au ajuns, în orice caz.

Timp de șase luni, omul de afaceri a solicitat onorarea promisiunii vizând acordarea contractelor preferențiale ale Primăriei firmei sale, dar C.S., purtătorul de cuvânt al lui Volosevici pe afaceri dubioase, l-a aburit și tot amânat, încât până la urmă planul s-a topit în ceață și nu s-a mai finalizat în niciun fel. Pe românește, omul rom de afaceri a fost aburit și țepuit de 210.000 lei de niște bărbați albi, stâlpi ai societății. Bani îngropați de C.S. în contul de la Bellu. Ca să nu rămână chiar în pagubă, omul de afaceri i-a solicitat lui C.S., printr-un apropiat, să pună o vorbă bună ca să obțină prelungirea unui contract aflat in derulare cu fabrica de sucuri Timbark vizând apele uzate, precum și o clauză de exclusivitate pe această activitate. C.S. a fost de acord să intervină, dar cu condiția ca G.V. să-i cedeze 50% din viitorul contract, pe firma unui prieten, Claudiu Bellu, proprietar al unui restaurant. Omul de afaceri a acceptat propunerea, dar și-a băgat în combinație și o rudă cu care C.S. să împartă partea de 50%.

Prin urmare, profitul s-ar fi dus 50% la G.V., 25% la C.S. (și Bellu) și 25% la ruda lui G.V.

Ulterior, C.S. a mai obținut de la G.V. 10.000 lei, pe care să-i dea șpagă directorului Timbark pentru a obține mult dorita exclusivitate și, ca bonus, suplimentarea activității de exploatare a apelor uzate.

Faza cu santajul si punerea in dependenta a unei misterioase directoare de la APM Prahova (inregistrarea audio o gasiti pe … Gazarul!)

C.S. a pus la bătaie, ca argument, și o conștință de-a sa de la Garda de Mediu, o directoare care avea in atribuții și emiterea avizelor necesare funcționării Timbark și care ar putea influența decisiv obținerea contractului în termeni cât mai profitabili.

De data asta, povestea nu s-a terminat cu o țeapă, ci cu un happy end peste așteptările inițiale: nu doar că contractul a fost prelungit, dar și prețul pentru servicii a fost dublat, iar aceste servicii contractate au fost mărite numeric. Pentru ca banii să ajungă altfel decât la negru la echipa C.S.-Bellu, a fost incheiat un contract de prestare de servicii fictive de publicitate și consultanță între firma lui Bellu (Bell Studio Expresiv), și cea a lui G.V (Gentoil SRL.).

Evident, n-a fost realizat niciun material publicitar, chiar dacă bani s-au tot scurs în contul firmei. Pe de altă parte, administratorul asociat al firmei lui G.V, declară că procentul din încasările Gentoil ajuns în contul firmei lui Bellu ar fi fost nu de 25%, ci de 10%. De asemenea, mai afirmă el, cei 10.000 de lei dați teandemului C.S-Bellu, pentru a fi oferiți ca mită directorului Timbark, au fost oferiți sub forma unui contract de comision. Doar că nici de data asta lucrurile n-au mers conform înțelegerii: contractul a durat doar șase luni, după care a fost reziliat, iar din cei 20.000 pe care G.V îi vira firmei lui Bellu, doar 3.000 ajungeau la ruda sa, C.S pretinzând că o parte substanțială s-au dus sub formă de cotizație lunară, la misterioasa directoare de la Mediu care acum este pe la formatiunea politica AUR Prahova.

În sfârșit, ca deținător al unui restaurant, Bellu ar fi fost răsplătit și prin furnizarea unor servicii de catering pentru administrația locală, prin mijlocirea prefectului de Prahova.

Acuzații nesusținute de probe sau cu probe insuficiente Omul rom de afaceri G.V. mai susține că i-ar fi împrumutat lui Stavri 12.000 de euro pentru ca acesta, în calitatea lui de „bărbat de onoare”/„uomo d’onore”, să dea înapoi niște bani primiți ca șpagă pentru o intervenție care a eșuat. Șpagă ar fi fost dată de un angajat al Poliției, Iustin Panait, care vroia să ajungă director al instituției ploieștene – Politia Locala Ploiesti, faultând o reglementare care cere ca un șef suprem de poliție locală să aibă o vechime de minim 7 ani pe un post necesitând studii superioare. Versiunea este confirmată și de un coleg al lui Iustin Panait, care a afirmat că Panait îl ținea la curent cu demersurile lui de shortcut în carieră. Conform colegului de breaslă, Volosevici ar fi cerut 12.000 – 15.000 de euro pentru a-l numi pe Panait șef al Poliției Locale. Banii ar fi ajuns la Volosevici, firește, prin inevitabilul C.S. Însă în locul lui Panait a fost numit nașul lui Volosevici, Cătălin Albu, șef al Biroului de Mediu din cadrul Poliției Locale.

În plus, afirmă colegul de job, Panait n-ar mai fi văzut un ban înapoi din cei 12.000 sau 15.000 de euro. Cu toate astea, conchide rechizitoriul DNA, probele colectate (inregistrări ambientale, fotografii etc.) nu sunt suficiente pentru a susține acuzația de luare de mită.

O altă acuzație prezentă în rechizitoriu, în care nu s-au putut obține probe, este că primarul Volosevici, la sugestia lui C.S, ar fi intervenit pentru schimbarea destinației unei clădiri de birouri în bloc de locuințe, în schimbul căreia ar fi obținut 4 apartamente în clădire. Cedarea s-ar fi făcut prin interpuși, mama dezvoltatorului imobiliar, in calitate de vânzător, și mama lui C.S.

O informație de ultimă oră, apărută pe site-ul de presă Găzarul, afirmă că redacția a intrat în posesia unor dovezi despre implicarea lui C.S în vînzarea de apartamente în blocul costruit ilegal, care a depășit atât regimul de înălțime cît și de suprafață alocată, ceea ce a permis apariția a încă 30 de apartamente. În plus, ca să poată să vândă cele 30 de apartamente edificate ilegal, dezvoltatorul imobiliar ar fi falsificat o serie de acte, potrivit anchetatorilor. Conform sursei citate, procurorii dețin informaţii că dezvoltatorii au fost ajutaţi în această inginerie urbanistică de reprezentanţii Primăriei și de mai mulţi notari publici.

In sfârșit, apelând la un lider rom local, antreprenorul Petre Chiriac ar fi intervenit atât la Volosevici, cât și la Savri, pentru prelungirea autorizării de funcționare pentru mai multe tarabe pe care le deținea in Piața Centrală din Ploiești, autorizare care i-a fost suspendată. Conform opiniei liderului rom, C.S ar fi scos – contra cost – un as din mânecă, că o să pună o vorbă bună la șefa administrației piețelor in Primărie.

Costul: 1.000 de euro de tarabă. Petre Chiriac i-ar fi dat 15.000 de lei lui C.S, prin intermediul liderului rom, dar lucrurile nu s-au mișcat, motiv pentru care liderul s-ar fi dus la Volosevici, căruia i-a spus de banii dați lui C.S. Volosevici l-ar fi liniștit că problema o să se rezolve, reprosându-i însă atitudinea „recalcitrantă” (detinem inregistrarile audio pe care le vom publica). Cu toate astea, problema a rămas într-un suspans întins pe durată nedeterminată, cu toate asigurările ulterioare ale lui C.S.

Situația, afirmă liderul rom, s-a rezolvat abia când Petre Chiriac și-ar fi cerut, exasperat, banii înapoi. Petre Chiriac vine însă cu o versiune diferită a poveștii: recunoaște că ar fi dat „atenția” de 15.000 de lei liderului rom, dar că problema i s-a rezolvat abia la 7-8 luni de la rezilierea contractelor, după un șir de acțiuni judecătorești în care el și societatea Hale și Piețe s-au târât reciproc. Mai exact, s-ar fi rezolvat după ce la conducerea societății care administra piețele ploieștene a fost numită o altă echipă. Și în acest caz, chiar dacă pare că a dat o razantă, dream team-ul Vososevici-C.S a scăpat basma curată: nici bani iliciți n-au mâncat, nici gura nu le miroase. Bafta lor că banii n-au miros. Vom reveni cu inregistrari audio cum tandemul C.S – Volosevici angajau personaje in administratia locala, la ANAF si modul de operare a crimei organizate privind contractele incheiate de Primaria Ploiesti.

  1. inregistrari audio cum tandemul C.S – Volosevici angajau personaje in administratia locala:


„Aia” e doamna Zoia Staicu de la RASP, poate intelegem atacurile media asupra dansei!

2. inregistrari audio cum tandemul C.S – Volosevici operau privind contractele incheiate de Primaria Ploiesti:

3. inregistrari audio privind tandemul C.S – Volosevici  si „sclavetii de la PSD”:


(Cerasela N.).

 

 

Facebook Comments

Afaceri

Servicii de Tractări Auto Profesionale în Cluj – De ce să Alegi URM Recovery

Publicat

pe

De

Când vine vorba de situații de urgență auto, apelarea la un serviciu de tractări auto în Cluj poate fi salvatoare. Fie că mașina ta a suferit o defecțiune, fie că ai fost implicat într-un accident, este important să alegi o firmă de încredere, cum ar fi URM Recovery, care oferă servicii rapide și profesionale. În acest articol vom discuta despre serviciile de tractare și transport auto disponibile, avantajele colaborării cu o firmă specializată și cum să te pregătești pentru situații de urgență pe drum.

Serviciile de tractări auto în Cluj

Într-un oraș mare ca Cluj-Napoca, traficul poate deveni haotic, mai ales în orele de vârf. Din acest motiv, este esențial să ai la îndemână contactele unei firme care oferă servicii de tractare 24/7. URM Recovery este una dintre cele mai apreciate firme de tractări auto din județul Cluj, având la dispoziție echipamente moderne și o echipă pregătită să intervină în cele mai diverse situații.

Ce înseamnă o firmă de tractări auto de încredere?

O firmă profesionistă de tractări auto, precum URM Recovery, se remarcă prin:

  • Promptitudine – intervin rapid și eficient, indiferent de locație.
  • Experiență – ani de experiență în domeniu asigură o soluționare fără probleme a oricărei situații.
  • Echipament modern – autospeciale echipate pentru a face față oricărei situații, fie că este vorba despre tractarea unui autoturism avariat, fie despre transportul unui utilaj greu.
  • Disponibilitate non-stop – asigurarea că poți conta pe o intervenție, chiar și la ore târzii sau în afara orașului.

Ce trebuie să știi înainte de a apela la un serviciu de tractări auto?

Indiferent de tipul de problemă cu care te confrunți pe drum, trebuie să fii pregătit pentru a furniza informații precise firmei de tractări. Aceștia au nevoie să știe:

  1. Locația exactă – indică punctul în care te afli cât mai detaliat.
  2. Tipul problemei – este vorba despre o pană de motor, accident sau alt tip de defecțiune?
  3. Tipul autovehiculului – tractarea unui autoturism diferă de transportul unei dube sau al unui SUV.
  4. Destinația dorită – este nevoie să fie transportată la un service auto specific sau la adresa ta?

Cât costă un serviciu de tractare auto în Cluj?

Prețurile pentru tractarea auto în Cluj variază în funcție de mai mulți factori:

  • Tipul mașinii – tractarea unui autoturism mic este mai ieftină comparativ cu un vehicul comercial.
  • Distanța parcursă – costul crește în funcție de distanța pe care trebuie să fie transportat vehiculul.
  • Complexitatea intervenției – tractarea unui vehicul avariat grav sau care se află într-o locație dificil accesibilă poate implica costuri suplimentare. URM Recovery oferă prețuri transparente, fără costuri ascunse, și posibilitatea de a solicita o cotație rapidă.

De ce să alegi URM Recovery?

URM Recovery este o firmă cu o vastă experiență în tractări auto în Cluj, oferind servicii personalizate fiecărui client. Echipa este bine pregătită, cu autospeciale de ultimă generație, care asigură tractarea în siguranță a oricărui tip de vehicul.

Printre avantajele colaborării cu URM Recovery se numără:

  • Profesionalism – fiecare intervenție este tratată cu maximă atenție și responsabilitate.
  • Echipament specializat – autospecialele sunt dotate pentru a face față chiar și celor mai complicate situații de tractare.
  • Flexibilitate – indiferent de locul sau ora la care ai nevoie de ajutor, URM Recovery este disponibil 24/7.
  • Feedback pozitiv – numeroși clienți au avut experiențe excelente cu firma, evidențiind promptitudinea și eficiența echipei.

Concluzie

Apelarea la un serviciu de tractări auto în Cluj poate face diferența în situații critice. URM Recovery este o alegere ideală pentru orice situație de urgență, oferind servicii rapide, sigure și la prețuri competitive. Cu o echipă dedicată și echipamente moderne, compania este gata să intervină oricând și oriunde ai nevoie de ajutor pe drum.

 

 

Facebook Comments
Citeste in continuare

Eveniment

Quickmobile.ro aduce ambele versiuni ale iPhone 16: WORLD și EU – Precomenzi disponibile acum cu 3 ani de garanție inclusă!

Publicat

pe

De

Quickmobile.ro își consolidează poziția de lider pe piața dispozitivelor tech premium din România prin aducerea în exclusivitate a noii serii iPhone 16. Anul acesta, Apple surprinde fanii tehnologiei cu o noutate: două versiuni distincte ale iPhone 16, iPhone 16 Plus, iPhone 16 Pro și iPhone 16 Pro Max, fiecare adaptată pentru piețele globale și europene. Quickmobile.ro este primul retailer din România care oferă acces rapid la ambele variante ale iPhone 16, deschizând precomenzile acum!

Surpriza Apple: Două versiuni ale iPhone 16 – WORLD și EU

Apple nu încetează să inoveze și, pentru prima dată, lansează două versiuni ale celebrei serii iPhone. Atât varianta iPhone 16 WORLD, cât și iPhone 16 EU sunt acum disponibile pentru precomandă pe Quickmobile.ro.

iPhone 16 WORLD – Tehnologie la superlativ, fără limite

Versiunea iPhone 16 WORLD este varianta completă, care oferă toate funcționalitățile inovatoare dezvoltate de Apple. Cu funcții precum Apple Intelligence, Visual Intelligence, Genmoji, și iPhone Mirroring on Mac, utilizatorii se vor bucura de o experiență premium. Acest model este disponibil în două configurații, pentru a satisface orice preferință: versiunea cu două SIM-uri fizice sau cu două SIM-uri eSIM.

iPhone 16 EU – Varianta adaptată pieței europene

Pentru piața europeană, Apple lansează o variantă adaptată, cunoscută sub numele de iPhone 16 EU. Aceasta vine cu funcționalități limitate în comparație cu versiunea WORLD, lipsind de funcțiile Apple Intelligence și Visual Intelligence, dar oferă aceleași performanțe remarcabile ale noii generații iPhone. Configurația acestui model include un SIM fizic și un eSIM.

De ce să alegi Quickmobile.ro pentru precomanda iPhone 16?

Quickmobile.ro este partener de încredere pentru pasionații de tehnologie, oferind acces rapid la cele mai noi lansări de pe piața internațională. Clienții noștri beneficiază nu doar de cele mai noi dispozitive, dar și de oferte exclusive:

  • Precomenzile pentru iPhone 16, iPhone 16 Plus, iPhone 16 Pro și iPhone 16 Pro Max sunt deschise acum!
  • Prețuri începând de la 4844 RON până la 9894 RON, în funcție de modelul ales.
  • Livrări rapide, începând cu 20 septembrie 2024.
  • 3 ani de garanție pentru toate precomenzile plasate în luna septembrie, oferindu-ți siguranță și protecție pentru noul tău iPhone.

Cum să îți alegi modelul potrivit?

Atunci când îți alegi noul iPhone 16, este important să iei în considerare nevoile tale. Dacă îți dorești acces la toate funcționalitățile premium Apple, cum ar fi Apple Intelligence și Visual Intelligence, varianta WORLD este alegerea ideală pentru tine. În schimb, dacă preferi o soluție mai simplă, dar la fel de performantă, varianta EU îți va oferi tot ce ai nevoie.

Prețuri și disponibilitate pentru iPhone 16 la Quickmobile.ro

  • iPhone 16 – Începând de la 4844 RON
  • iPhone 16 Plus – Începând de la 5594 RON
  • iPhone 16 Pro – Începând de la 6144 RON
  • iPhone 16 Pro Max – Începând de la 7394 RON

Nu rata șansa de a fi printre primii care dețin noul iPhone 16! Plasează acum precomanda pe Quickmobile.ro și bucură-te de cele mai noi inovații Apple, alături de o garanție extinsă de 3 ani.

Despre Quickmobile.ro

Quickmobile.ro este unul dintre cei mai importanți retaileri online din România, specializat în comercializarea de gadgeturi și dispozitive tech premium. Cu o experiență vastă și un portofoliu variat, Quickmobile.ro aduce cele mai recente lansări din domeniul tehnologiei, oferind clienților acces la produse de top și servicii de calitate.

Plasează precomanda pentru iPhone 16 acum pe www.quickmobile.ro!

Facebook Comments
Citeste in continuare

Eveniment

Cele mai bune anvelope off road pentru condusul pe teren accidentat – Ghidul complet pentru aventurierii off-road

Publicat

pe

Atunci cand te aventurezi pe teren accidentat, alegerea anvelopelor potrivite poate fi unul dintre cele mai importante aspecte care iti asigura o experienta de condus sigura si placuta. Terenurile accidentate, fie ca este vorba de drumuri de pamant, stanci, nisip sau noroi, necesita anvelope special concepute pentru a face fata acestor conditii dificile. Anvelopele de teren accidentat sunt diferite de cele de strada prin designul benzii de rulare, compozitia materialului si structura intarita, toate acestea contribuind la o tractiune superioara si o durabilitate sporita.

In acest articol, vom discuta despre cele mai bune anvelope off road pentru condusul pe teren accidentat, oferind recomandari detaliate pentru diferite tipuri de conditii de teren. Vom explora caracteristicile cheie pe care ar trebui sa le cauti in aceste anvelope, precum si cateva dintre cele mai populare modele disponibile pe piata.

1. Ce sunt anvelopele off road ?

Anvelopele pentru off road sunt proiectate special pentru a face fata conditiilor dure intalnite in afara drumurilor asfaltate. Aceste anvelope sunt utilizate de obicei pe vehicule 4×4, SUV-uri si camioane care sunt folosite frecvent in activitati off-road. Ele se diferentiaza de anvelopele de strada prin structura lor robusta si designul benzii de rulare care ofera aderenta pe suprafete alunecoase, neregulate sau moale.

Cele mai multe anvelope de teren accidentat au blocuri mari de cauciuc si caneluri adanci care ajuta la eliminarea noroiului, a pietrelor sau a nisipului, oferind in acelasi timp stabilitate si control pe teren variat. De asemenea, sunt fabricate din materiale durabile care rezista la taieturi, perforatii si uzura accelerata, fiind esentiale pentru o performanta fiabila in off-road.

2. Caracteristici esentiale ale anvelopelor off road

Atunci cand alegi anvelopele pentru condusul pe teren accidentat, este important sa iei in considerare urmatoarele caracteristici care asigura o performanta optima si durabilitate:

a) Designul benzii de rulare

Banda de rulare a unei anvelope pentru teren accidentat este diferita de cea a unei anvelope de strada. Anvelopele pentru teren accidentat au caneluri adanci si blocuri mari care ofera o tractiune excelenta pe suprafete alunecoase sau neregulate. Acestea ajuta la prevenirea alunecarii si permit anvelopei sa prinda mai bine solul.

b) Durabilitatea flancurilor

Flancurile unei anvelope off-road sunt supuse unor conditii dure, cum ar fi stanci, radacini de copaci si alte obstacole care pot provoca taieturi sau perforatii. De aceea, multe anvelope de teren accidentat sunt prevazute cu flancuri intarite pentru a oferi o protectie suplimentara impotriva deteriorarii.

c) Tractiune pe teren variat

O anvelopa buna de teren accidentat trebuie sa ofere tractiune pe o varietate de suprafete, inclusiv noroi, nisip, pietris si stanci. Acest lucru este realizat prin utilizarea unui design agresiv al benzii de rulare care poate patrunde adanc in sol pentru a oferi stabilitate si control chiar si in cele mai dificile conditii.

d) Autocuratare

Anvelopele pentru teren accidentat sunt proiectate pentru a se autocurata, ceea ce inseamna ca noroiul, pietrele sau alte resturi nu se blocheaza in canelurile benzii de rulare. Acest aspect este esential pentru mentinerea tractiunii optime si pentru prevenirea deteriorarii anvelopei.

e) Rezistenta la uzura

Terenul accidentat poate duce la uzura rapida a anvelopelor, asa ca este important sa alegi modele care sunt fabricate din compusi de cauciuc durabili. Aceste anvelope sunt proiectate pentru a rezista la conditii extreme si pentru a avea o durata de viata mai lunga, chiar si atunci cand sunt utilizate frecvent pe terenuri dure.

3. Cele mai bune anvelope pentru teren accidentat

Exista numeroase modele de anvelope pentru teren accidentat pe piata, dar cateva dintre ele se remarca prin performanta lor exceptionala si durabilitate in conditii dificile. Iata cateva dintre cele mai bune anvelope pentru condusul pe teren accidentat:

a) BFGoodrich All-Terrain T/A KO2

BFGoodrich All-Terrain T/A KO2 este una dintre cele mai populare si apreciate anvelope pentru condusul pe teren accidentat. Aceasta anvelopa este cunoscuta pentru durabilitatea sa ridicata si performanta exceptionala pe o varietate de suprafete. Banda de rulare agresiva ofera o aderenta excelenta pe noroi, nisip si pietris, in timp ce flancurile intarite protejeaza impotriva taieturilor si perforatiilor.

KO2 este o anvelopa versatila care se comporta bine atat pe drumurile asfaltate, cat si pe cele neasfaltate, fiind ideala pentru soferii care fac frecvent trecerea intre condusul pe sosea si off-road. De asemenea, aceasta anvelopa are o rezistenta excelenta la uzura, ceea ce o face o investitie de lunga durata pentru soferii pasionati de aventuri off-road.

b) Goodyear Wrangler Duratrac

Goodyear Wrangler Duratrac este o alta anvelopa excelenta pentru condusul pe teren accidentat, oferind o tractiune superioara in conditii dificile. Aceasta anvelopa are un design agresiv al benzii de rulare, cu blocuri mari care imbunatatesc aderenta pe noroi, zapada si alte suprafete alunecoase.

Flancurile intarite si compozitia durabila a cauciucului fac ca Wrangler Duratrac sa fie o anvelopa rezistenta la impacturi si perforatii, in timp ce designul autocuratare ajuta la mentinerea tractiunii optime pe tot parcursul calatoriei. De asemenea, aceasta anvelopa este omologata pentru utilizare in conditii de iarna, ceea ce o face o alegere versatila pentru toate sezoanele.

c) Cooper Discoverer STT Pro

Cooper Discoverer STT Pro este o anvelopa proiectata pentru cei care se aventureaza frecvent in off-road extrem. Aceasta anvelopa ofera o aderenta excelenta pe suprafete stancoase, noroioase si nisipoase, datorita benzii de rulare agresive si blocurilor mari. Flancurile intarite si constructia robusta fac ca STT Pro sa fie extrem de rezistenta la uzura si deteriorare, chiar si in cele mai dure conditii.

Un alt avantaj al Cooper Discoverer STT Pro este capacitatea sa de a oferi un control excelent pe teren accidentat, imbunatatind stabilitatea vehiculului chiar si pe pante abrupte sau terenuri alunecoase.

d) Toyo Open Country A/T III

Toyo Open Country A/T III este o anvelopa all-terrain care combina performantele de strada cu cele de off-road, fiind o optiune excelenta pentru soferii care alterneaza frecvent intre condusul pe asfalt si pe teren accidentat. Banda de rulare are un design modern care ofera o aderenta excelenta pe o varietate de suprafete, iar compozitia durabila a cauciucului asigura o rezistenta crescuta la uzura.

Flancurile intarite si tehnologia de autocuratare fac din Open Country A/T III o anvelopa ideala pentru soferii care se confrunta cu noroi, pietris si alte obstacole tipice terenurilor accidentate.

4. Cum sa alegi anvelopele pentru teren accidentat potrivite?

Atunci cand alegi anvelopele pentru teren accidentat, este important sa iei in considerare tipul de teren pe care vei circula cel mai des si cerintele specifice ale vehiculului tau. Iata cateva sfaturi esentiale pentru a face alegerea corecta:

a) Tipul de teren

Daca vei conduce frecvent pe noroi adanc, anvelopele Mud-Terrain sunt cea mai buna alegere, datorita tractiunii lor superioare in aceste conditii. Daca vei conduce pe stanci sau pietris, opteaza pentru anvelope Rock-Terrain sau All-Terrain cu flancuri intarite pentru a preveni taieturile si deteriorarea.

b) Dimensiunile anvelopelor

Asigura-te ca alegi dimensiunile corecte pentru vehiculul tau. Consultarea manualului masinii sau a unui specialist in anvelope te poate ajuta sa gasesti dimensiunile potrivite care ofera echilibrul optim intre performanta si confort.

c) Durabilitatea si rezistenta

Alege anvelope care sunt construite din materiale durabile si care au flancuri intarite pentru a rezista la impacturi si la conditiile dure de off-road. O anvelopa rezistenta iti va oferi o durata de viata mai lunga si te va scuti de reparatii sau inlocuiri frecvente.

5. Intretinerea anvelopelor de teren accidentat

Anvelopele de teren accidentat necesita o intretinere regulata pentru a functiona la parametrii optimi si pentru a preveni deteriorarea prematura. Iata cateva sfaturi pentru a-ti mentine anvelopele in stare buna:

  • Verifica presiunea in anvelope: Presiunea corecta este esentiala pentru mentinerea tractiunii si prevenirea uzurii neuniforme. Regleaza presiunea in functie de tipul de teren pe care circuli.
  • Inspecteaza anvelopele: Dupa fiecare iesire pe teren accidentat, inspecteaza anvelopele pentru taieturi, perforatii sau alte semne de uzura. Repararea timpurie a micilor daune poate preveni probleme mai mari.
  • Rotirea anvelopelor: Pentru a preveni uzura neuniforma, roteste anvelopele la intervale regulate, conform recomandarilor producatorului.

In concluzie, alegerea celor mai bune anvelope off road pentru teren accidentat este esentiala pentru siguranta si performanta vehiculului tau in off-road. Modelele precum BFGoodrich All-Terrain T/A KO2, Goodyear Wrangler Duratrac, Cooper Discoverer STT Pro si Toyo Open Country A/T III sunt optiuni excelente care ofera durabilitate, tractiune si stabilitate in conditii dificile. Asigura-te ca alegi anvelopele potrivite pentru tipul de teren pe care vei circula cel mai des si ca le intretii corespunzator pentru a te bucura de ele pe termen lung. Mai multe informatii, in acest ghid https://www.motortrend.com/hotrod/.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Uncategorized13 ore inainte

Avantajele unui Magazin Online pentru Afacerea Ta

Un magazin online nu reprezintă doar o platformă de vânzări, ci un element fundamental care poate impulsiona dezvoltarea afacerii tale,...

Uncategorized14 ore inainte

Marco Polo CEE prezintă rezultatele studiului ”Evoluția soluțiilor de dezvoltare profesională în România”

  Un sfert dintre români consideră dezvoltarea personală o prioritate și alocă zilnic timp pentru învățare. Bugetul mediu anual pentru...

Uncategorized15 ore inainte

„ENESCU, jupuit de viu”, regizat de Toma Enache, câștigător la categoria „Cea mai bună muzică originală de film” la ISFMF, Croația

Echipa filmului „Enescu, jupuit de viu” se află în Croația, la International Sound & Film Music Festival – ISFMF, unde...

Uncategorized2 zile inainte

Cum un Magazin Online Crește Vizibilitatea Afacerii Tale

Un magazin online nu este doar un canal de vânzare; este un pilon esențial în dezvoltarea afacerii tale și o...

Uncategorized2 zile inainte

NATURE REPUBLIC: O oază de natură pentru îngrijirea delicată a pielii și a părului

Într-o lume în care îngrijirea personală devine din ce în ce mai sofisticată și complexă, brandurile care se remarcă sunt...

Uncategorized2 zile inainte

PC Garage implineste 19 ani si ofera cadou peste 1.000 de periferice gaming Redragon

București, România – 14 octombrie 2024 – PC Garage, unul dintre cei mai importanți retaileri online de produse IT și electronice...

Uncategorized2 zile inainte

Daniel Tudose este noul Country Manager al Ericsson România și Key Account Manager pentru Ericsson România și Moldova

Daniel Tudose își va începe activitatea pe data de 1 noiembrie 2024   Ericsson (NASDAQ: ERIC) anunță numirea lui Daniel...

Uncategorized3 zile inainte

Mihaela Nistor: Specialistul de top care dezvăluie secretele posturii corecte în România

Descoperă cum îți poți transforma sănătatea prin echilibru și mers! Cine este Mihaela Nistor? Mihaela Nistor este un om pasionat...

Uncategorized5 zile inainte

Acer acordă atenție necesităților profesorilor pentru a oferi tehnologii inovatoare, cu adevărat concepute pentru aceștia

Cu ocazia Zilei Mondiale a Profesorilor, Acer for Education a celebrat rolul esențial pe care îl joacă profesorii în modelarea...

Uncategorized5 zile inainte

Premiile Comerțului Online Românesc acordate în cadrul ediției de 19 ani a Galei Premiilor eCommerce

eMAG, FAN Courier, Sezamo, Dr. Max, Decathlon, Cărturești, Deichmann, Aosom, MatHaus și Cupio – printre companiile premiate la această ediție. Câștigătorii celei...

Uncategorized6 zile inainte

HONOR introduce funcția Google Circle to Search pentru Magic V3 și seria HONOR 200

Tehnologia AI devine acum mai accesibilă pe smartphone-uri pentru toată lumea grație colaborării dintre HONOR și Google [București, 10 Octombrie...

Uncategorized6 zile inainte

Visual Fan își consolidează strategia „Green by Allview” prin prezența intensă la evenimentele de profil din prima jumătate a lunii octombrie, SAB și Energy Expo

Brașov, 10 Octombrie 2024. Visual Fan, compania românească cu expertiză în inovația tehnologică, va participa în perioada 10-13 octombrie la Energy...

Uncategorized6 zile inainte

Nokian Tyres sărbătorește cea de-a 90-a aniversare a inovației sale, anvelopa de iarnă

  Anvelopa de iarnă își sărbătorește cea de-a 90-a aniversare în această toamnă. Nokian Tyres a inventat prima anvelopă de...

Uncategorized7 zile inainte

De ce Roial Ceara cu Miere este Alegerea Ideala pentru Epilare

Epilarea cu ceara este o metoda folosita de multe persoane pentru a se bucura de o piele neteda si catifelata...

Uncategorized7 zile inainte

Ce așteaptă românii de la bănci: rate corecte, empatie și transparență

9 octombrie, București. În vremuri nesigure, cu un război la graniță, inflație și dobânzi încă destul de ridicate, băncile trebuie...

Știrile Săptămânii