Connect with us

Uncategorized

Ce așteaptă românii de la bănci: rate corecte, empatie și transparență

Publicat

pe

9 octombrie, București. În vremuri nesigure, cu un război la graniță, inflație și dobânzi încă destul de ridicate, băncile trebuie să arate simplitate în comunicare și înțelegere pentru consumatori.  Pe de altă parte, consumatorii trebuie să se adapteze la digitalizare și să-și ferească propriile conturi de frauda bancară. În viitorul apropiat, tot ce poate face clientul singur în relație cu banca va deveni digital. Această independență a consumatorilor în relație cu accesarea produselor și serviciilor financiare vine cu riscul fraudelor bancare. Care sunt recomandările și strategia pe care instituțiile financiare le folosesc în lupta cu fraudele sunt printre temele discutate în podcastul găzduit de Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB).

 

În al 9-lea episod din #PodcasturileCSALB sunt invitați Eleni Skoura, vicepreședinte ING România  și Mihai Tănăsescu, conciliator CSALB și avocat, într-o discuție moderată de Irina Chițu, manager Finzoom.ro și analist financiar.

| PODCAST CSALB |

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=2A1FSJFqQOA?si=-zK8NK3On5TDXvsa]

Este al 4-lea an când în interviurile CSALB participă top managementul sistemului bancar și experți din domeniul juridic. Anul acesta și jurnaliști reputați din domeniul economic sunt invitați să dezbată principalele subiecte din banking, în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB). Analizăm noutățile și impactul lor în piața financiar-bancară, precum și relația consumatorilor cu instituțiile de credit într-un context socio-economic volatil și imprevizibil.

 „Ce așteaptă oamenii de la bănci în vremuri nesigure, când avem un război lângă România și multe provocări macroeconomice, este să aibă practici responsabile, să fie transparente și să ofere empatie. De aceea, băncile care arată simplitate în comunicare și respect față de consumatori vor avea de câștigat. Acest mediu volatil în care trăim de 10-15 ani nu este ceva nou. În fiecare an spunem că anul precedent a fost un an foarte rău și de fiecare dată se întâmplă ceva mai rău decât anticipam.

În ciuda greutăților, oamenii nu au intenții rele, nu vor să ia un împrumut și să nu-l mai ramburseze. În schimb, își doresc să primească rate corecte. Noi, băncile, niciodată nu vrem să acordăm un împrumut și apoi să le luăm casa celor care nu plătesc. Nu suntem o agenție imobiliară și chiar vrem ca oamenii să prospere! Era o vorbă care spunea că nimeni nu vrea mai mult decât bancherul tău să fii prosper. Pentru că și el are de câștigat din asta: când ai bani, poți să-ți rambursezi împrumutul sau să economisești.  

Acum ne aflăm într-o perioadă de tranziție la lumea digitală. Relațiile cu banca vor rămâne fizice acolo unde contează interacțiunea umană, dar ceea ce clientul poate face singur, va deveni digital. Faptul că un client are opțiunea de a-și alege și administra singur produsele și serviciile bancare îl face să fie responsabil și încrezător. Noi am schimbat toate procesele și le-am făcut asistate digital pentru ca noua tehnologie să ajungă, cu ajutorul personalului nostru, și la cei care nu sunt nativ-digitali. Și pentru bancheri este mai simplu, iar oamenii nu mai trebuie să facă un drum în plus până la bancă.

Digitalizarea vine și cu riscul fraudelor. Colegii din divizia noastră de luptă cu frauda sunt profesioniști foarte buni, iar acești oameni parcă nu dorm! Lucrează non-stop! Am lansat geolocalizarea clienților prin platforma noastră de internet banking, nu în scopuri comerciale ca să facem reclamă magazinelor din mall-ul în care se află un client al băncii. Ci pentru a ne alerta dacă în numele clientului se fac tranzacții din alte țări, iar el apare localizat în București. Ceea ce consumatorii noștri trebuie să rețină este că banca nu le trimite niciodată linkuri pe care să le acceseze și nici nu le cere date personale. 

 

„În ultimii doi ani am văzut cum au crescut ratele dobânzilor și, de asemenea, ratele lunare. Cum au depășit consumatorii situația și cum ați folosit ajutorul oferit de CSALB?

 „Aș îndrăzni să spun că în 99% dintre cazurile întâmpinate de clienții noștri, am găsit soluții: fie am schimbat datele de rambursare ale creditelor, am făcut restructurări, orice a fost necesar. Da, ratele au crescut! Da, inflația a fost foarte mare! Din fericire piața bancară din România nu are probleme structurale, iar consumatorii sunt mult mai educați. Ei obțin credite în moneda în care își iau salariul, știu când să ia un împrumut cu dobândă fixă sau dacă trebuie să își renegocieze creditele.

Prezența CSALB este foarte importantă pentru piața bancară. Ne-a făcut, uneori, să luminăm colțurile pe care nu le vedeam. Ne-a oferit o nouă perspectivă! Personal, mă simt mândră ca profesionist bancar să lucrez pentru o piață care are acest Centru, care oferă acest tip de servicii consumatorilor. La început, un consumator ne întreba dacă CSALB este „ca o terapie de cuplu”. Când CSALB s-a înființat în 2015 am simțit că trecem la nivelul următor și că devenim un pic vest-europeni. Pot să spun, nouă ani mai târziu, că a adus mult echilibru în relația consumator-bancă pentru că este acel ochi obiectiv de care aveam nevoie. Atunci când suntem într-un impas sau nu putem găsi un acord, încurajăm clienții să se adreseze CSALB. Conciliatorii sunt profesioniști cu foarte multă experiență, cererea se poate face online și este genial că serviciul CSALB este gratuit pentru persoanele fizice și la costuri foarte mici pentru firme. ”

Acum 15 ani îți era frică să vorbești cu banca după ce luai creditul. Banca era percepută ca un executor judecătoresc, care lua banii de la tine când și cum voia. Acum lucrurile s-au schimbat mult. Cred că banca este văzută de consumator mai mult ca un partener. La CSALB vin tot felul de oameni, de la intelectuali, la muncitori sau de la oameni de afaceri, la angajați. Așa cum ne adaptăm noi în funcție de omul din fața noastră, așa au început și băncile să o facă. Recent am observat că unii oameni, înainte de a obține un credit, își pun întrebarea: „Cum ar reacționa banca dacă i-aș solicita soluționarea amiabilă a unei probleme?” Acești oameni consultă statisticile, caută să afle care bănci sunt mai flexibile în negocierile din cadrul CSALB. Aceasta a devenit pentru unii consumatori criteriul pentru care aleg o bancă sau alta când solicită un împrumut.

Nouă, ca națiune, ca popor latin, ne place să contestăm. Oamenii vor să meargă în instanță ca să li se dea dreptate. Partea bună este că un consumator poate veni la CSALB înainte de a avea cu banca un litigiu în instanță, în timpul unui litigiu în instanță sau după o decizie a instanței. Recomand să aleagă primele două momente, pentru ca șansele lui în negocierea cu banca să crească.”   

***

  Despre CSALB: CSALB este o entitate înființată ca urmare a unei Directive europene și intermediază gratuit și în mai puțin de trei luni negocierea dintre consumatori și bănci sau IFN-uri pentru contractele aflate în derulare. Consumatorii din orice județ al țării pot trimite cereri către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) completând un formular online direct pe site-ul www.csalb.ro. Dacă banca acceptă intrarea în procedură de conciliere/negociere este desemnat un conciliator. CSALB colaborează cu 17 conciliatori, dintre cei mai buni specialiști în Drept, cu expertiză în domeniul financiar-bancar. Totul se rezolvă amiabil, iar înțelegerea părților are puterea unei hotărâri în instanță. Mai multe informații despre activitatea Centrului puteți obține și la telefon 021 9414 (apel cu tarif normal).

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

CARMEN ELECTRA, SUTE DE MII DE APRECIERI DIN LUMEA ÎNTREAGĂ PURTÂND O PIESĂ CREATĂ DE O ROMÂNCĂ

Publicat

pe

De

Carmen Electra a ales să-și promoveze apariția în documentarul After

Baywatch: Moment in the Sun lansat în Statele Unite la finalul lunii august purtând o creație semnată

de designer-ul român Andreea Bădală.

Astfel, revista Reserved Magazine din Statele Unite ale Americii o arată pe Carmen Electra într-un sculpt

body MURMUR roz într-o ședință foto și un video exploziv care reiterează sex appeal-ul care a fost parte

din succesul producției americane Baywatch în anii 90-00. Sculpt body-ul MURMUR purtat de Carmen Electra este una dintre piesele statement MURMUR, purtate

de-a lungul timpului și de alte celebrități internaționale precum Madonna, Lady Gaga sau Beyonce.

Andreea Bădală, Founder & Creative Director MURMUR:

“Faptul că sculpt body-ul creat de MURMUR este din nou alegerea unei vedete internaționale, de data

aceasta pentru un pictorial din Statele Unite, este pentru noi o dovadă că pisele noastre iconice trec testul

timpului și transcend tendințele din modă. Mă bucur că o celebritate precum Carmen Electra își pune în

valoare forța și feminitatea purtând o creație românească, fiind o recunoaștere pentru creativitatea

locală care, iată, nu cunoaște granițe.”

Aici puteți vedea campania din revista Reserved Magazine.

Despre MURMUR:

MURMUR, brand internațional de haine pentru damă lansat în România în 2011 de Andreea Bădală, redefinește

feminitatea și senzualitatea prin piese potrivite pentru orice moment al zilei și ocaziei de purtare. Vedete

internaționale precum Madonna, Beyonce, Lady Gaga, Miley Cyrus, Kylie Jenner sau Katy Perry au purtat piesele

MURMUR de-a lungul anilor.

Universul MURMUR poate fi descoperit:

Website oficial: www.murmur.ro

Pagina de Instagram: @murmurclothing

Pentru informații suplimentare sau solicitări media:

Teodora Moldovan

Teodora.moldovan@dbopeople.ro

0748111054

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

Noua combină frigorifică TCL Combi Fridge ajută la reducerea risipei de alimente

Publicat

pe

De

Acest frigider inovator a fost conceput pentru a combate risipa de alimente și a maximiza prospețimea lor

 

București, 31 octombrie 2024 –  Conform studiilor1, locuitorii unei case pot irosi până la 30% din alimentele lor pe an din cauza depozitării necorespunzătoare a acestora în frigider.

Depozitarea ineficientă a alimentelor și rafturile aglomerate din frigider pot conduce nu doar la o alimentație slabă, ci și la un sentiment de frustrare cauzat de alterarea alimentelor.

Soluția frigorifică TCL Combi Fridge a fost concepută pentru stilul de viață rapid de astăzi,  facilitând păstrarea alimentelor proaspete, organizate și accesibile, prin introducerea funcționalităților inteligente în orice bucătărie.

Spațiu generos pentru cumpărăturile mari

Cu rafturi de sticlă pliabile și reversibile, un rastel spațios, locuri de depozitare flexibile pentru uși și compartimente dedicate pentru articole speciale, acest frigider se adaptează fără efort la nevoile oricăror utilizatori. Rafturile de sticlă pliabile sunt perfecte pentru depozitarea articolelor de diferite dimensiuni și forme, precum pui, curcan sau pepeni, chiar și prăjituri în straturi. Rastelul poate susține în siguranță sticlele, dar funcționează și ca un raft tradițional pentru alte bunuri, oferind o depozitare practică și multifuncțională. În plus, spațiile flexibile ale ușii oferă cinci niveluri reglabile, mai mult decât cele trei obișnuite găsite la modelele concurente, permițând astfel o mai bună organizare a frigiderului pentru a se potrivi perfect preferințelor de depozitare.

Prezervă prospețimea și nutrienții alimentelor pentru mai mult timp

Oamenii au adesea acele momente în care trebuie să arunce legume sau fructe care nu au rezistat atât de mult pe cât sperau2. Tehnologia T-Fresh a frigiderului oferă o soluție prin menținerea condițiilor optime în interiorul acestuia. Această tehnologie de sterilizare de a patra generație previne până la 99,99 % din bacterii*, astfel încât frigiderul rămâne proaspăt și curat.

Sertarul T-Temp., situat în compartimentul de refrigerare, oferă temperaturi selectabile de 3℃, -1℃ și 4℃, prelungind prospețimea și textura diferitelor alimente. Sertarele Humidity Slider Crisper ajută la menținerea nivelurilor optime de umiditate, asigurându-se că fructele și legumele rămân proaspete pentru mai mult timp, în timp ce păstrează totul organizat și ușor accesibil.

În plus față de caracteristicile sale de stimulare a prospețimii, frigiderul include Metal Cool, o tehnologie care asigură o răcire constantă și uniformă, cu o creștere a eficienței cu 15%** față de sistemele standard cu flux de aer. Pentru ajustări rapide ale temperaturii, opțiunile Power Cool & Freeze oferă răcire și congelare rapidă prin simpla apăsare a unui buton, perfect pentru sesiuni de gătit spontan.

Funcția Total No Frost menține temperaturi uniforme în frigider și congelator, prevenind acumularea de gheață și eliminând necesitatea dezghețării. Această funcție elimină posibilitatea  lipirii alimentelor  între ele și înghețarea etichetelor, contribuind în același timp la economisirea energiei și la o utilizare mai ușoară.

Așadar, acest frigider reduce considerabil risipa alimentelor și permite păstrarea proaspătă a acestora pentru a fi savurate în orice moment.

Mod de funcționare fără zgomot

Nimeni nu-și dorește un frigider care este zgomotos. Pentru a reduce nivelul de zgomot, TCL Combi Fridge dispune de un compresor cu invertor silențios, care funcționează la doar 35 dB***, menținând alimentele reci. TCL oferă acestui compresor cu invertor o garanție de 10 ani****, consolidând angajamentul său față de performanța fiabilă și satisfacția utilizatorilor pe termen lung.

Conceput pentru stil și organizare eficien

Un frigider nu ar trebui să fie un simplu spațiu de depozitare. Acesta ar trebui să contribuie la  fluxul și funcționalitatea oricărei bucătării. Cu un design elegant și contemporan, acest frigider TCL nu numai că menține alimentele proaspete, dar bucătăria va arăta mai bine. Dispunerea inteligentă a frigiderului asigură un acces ușor, eliminând aglomerarea rafturilor. Punând accentul pe formă și funcționalitate, acest frigider îmbunătățește nu doar bucătăria, ci și rutina zilnică.

Descoperă mai multe produse TCL accesând pagina oficială: https://www.tcl.com/eu/en

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

Dyson anunță că muzicianul Stormzy devine Ambasador Global pentru căștile Dyson OnTrac™ 55 de ore în mintea unei vedete rock

Publicat

pe

De

București, 31.10.2024  – Dyson, compania globală de tehnologie, îl anunță cu mândrie pe muzicianul britanic Stormzy ca fiind cel mai nou ambasador global pentru segmental audio. Această colaborare captivantă prezintă 55 de ore în mintea unei vedete rock  și cât de multe poate realiza Stormzy, totul cu o singură încărcare a căștilor Dyson OnTrac™.

Stormzy este un muzician britanic renumit, cunoscut pentru versurile sale de impact și contribuțiile sale semnificative la muzică. Albumul său de debut, Gang Signs & Prayer (2017), a făcut istorie debutând pe primul loc în topul albumelor din Marea Britanie, devenind primul album grime care a atins acest reper. Albumul a fost apreciat de critici și a câștigat Premiul Brit pentru Cel Mai Bun Album Britanic. Al doilea album al său, Heavy Is the Head (2019), i-a consolidat și mai mult statutul în industrie, cu hituri precum „Vossi Bop” și „Crown”. Acesta a debutat, de asemenea, pe primul loc și i-a adus premiul Brit pentru Cel Mai Bun Artist Solo Britanic. Continuând acestă tendință, al treilea album, This Is What I Mean (2022), a debutat și el pe primul loc și a fost foarte apreciat.

Această colaborare debutează cu un film de campanie captivant. Prin prisma celor 55 de ore de autonomie ale căștilor Dyson OnTrac™, vedem cât de haotică poate fi viața unei vedete rock. De la zboruri și nopți pierdute, până la momentul în care lucrează la următorul hit. E nevoie de o minte ascuțită și o voință puternică pentru a renunța la distrageri și a te concentra pe pasiune. Aseste lucruri îl diferențiază pe Stormzy. Iar căștile Dyson OnTrac™ sunt alături de el în fiecare etapă a traseului profesional.

Jake Dyson, inginer șef la Dyson, spune: „Suntem încântați să-l avem pe Stormzy drept noul nostru ambasador global. Avem o filosofie comună. Să facem tot ce putem și să oferim constant ceva mai bun decât înainte. Aceasta ne-a impulsionat să producem motoare mai mici, să ne extindem în diferite sectoare și să rezolvăm mai multe probleme. Același impuls l-a determinat pe Stormzy să stăpânească mai multe genuri muzicale, să aducă profunzime versurilor și să aducă schimbări sociale. Este incredibil de entuziasmant să vedem cum tehnologia noastră poate oferi lui Stormzy energia de care are nevoie.”

Stormzy spune: „Fie că sunt în drum spre un concert, mă pregătesc pentru un spectacol sau lucrez la o piesă nouă, trebuie să elimin toate distragerile și să rămân concentrat. Căștile Dyson OnTrac™ îmi oferă acest lucru. Sunt cu mine în fiecare călătorie, oricât de lungă sau haotică ar fi ziua.”

Concepute pentru concentrare și pentru o audiție de înaltă calitate în mișcare, căștile Dyson OnTrac™ oferă până la 55 de ore¹ de anulare activă a zgomotului, de cea mai bună clasă, cu o singură încărcare. Cu o funcție de încărcare rapidă și o încărcare de 10 minute, acestea  oferă 2,5 ore de baterie suplimentară, în timp ce o încărcare de 30 de minute oferă 9 ore. Cele două celule de litiu-ion de mare capacitate sunt poziționate în banda de susținere a căștilor Dyson OnTrac™, nu în cupele pentru urechi, pentru o distribuție optimă a greutății pe parcursul acelor sesiuni de audiție de 55 de ore.

La fel ca Stormzy, căștile Dyson OnTrac™ excelează în redarea genurilor Grime, Rap, Gospel și altele, datorită unei game audio extinse. Cu drivere avansate de difuzoare de 40 mm și procesare de semnal audio care reproduce frecvențe între 6Hz și 21kHz, dincolo de spectrul audio, căștile Dyson OnTrac™ redau fidel fiecare notă, ritm și șoaptă. Acestea sunt ideale pentru perfecționiști precum Stormzy, care vor să audă muzica exact așa cum a fost creată.

2.000 de modalități de personalizare: combinatia preferată a lui Stormzy

Căștile Dyson OnTrac™ oferă capace exterioare și perne pentru urechi personalizabile, disponibile într-o gamă variată de culori și finisaje. Este posibil să creezi peste 2.000 de combinații unice. Stormzy este cunoscut pentru stilul său, iar când vine vorba de personalizarea căștilor sale, nu face excepție. Culoarea sa preferată este CNC Black Nickel, căreia i-a adăugat o notă personală cu perne pentru urechi în nuanța kaki, creând o evoluție a combinației sale emblematice.

Pe Dyson.com, utilizatorii pot explora instrumentul vizualizator Dyson pentru a-și crea propriile combinații semnătură sau pentru a recrea look-ul iconic al lui Stormzy. Pentru a personaliza combinația de culori aleasă de Stormzy în persoană, utilizatorii vizita unul dintre magazinele demo Dyson.

Urmărește filmul campaniei pentru a vedea cât de multă viață încape în 55 de ore, într-o singură încărcare a căștilor Dyson OnTrac™: Link YouTube Premiere aici.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

UncategorizedO zi inainte

CARMEN ELECTRA, SUTE DE MII DE APRECIERI DIN LUMEA ÎNTREAGĂ PURTÂND O PIESĂ CREATĂ DE O ROMÂNCĂ

Carmen Electra a ales să-și promoveze apariția în documentarul After Baywatch: Moment in the Sun lansat în Statele Unite la...

Uncategorized2 zile inainte

Noua combină frigorifică TCL Combi Fridge ajută la reducerea risipei de alimente

Acest frigider inovator a fost conceput pentru a combate risipa de alimente și a maximiza prospețimea lor   București, 31...

Uncategorized2 zile inainte

Dyson anunță că muzicianul Stormzy devine Ambasador Global pentru căștile Dyson OnTrac™ 55 de ore în mintea unei vedete rock

București, 31.10.2024  – Dyson, compania globală de tehnologie, îl anunță cu mândrie pe muzicianul britanic Stormzy ca fiind cel mai nou...

Uncategorized2 zile inainte

Cel mai bun instrument pentru era AI: cum să vă alegeți laptopul potrivit

Anul acesta, accentul se pune tot mai mult pe valorificarea inteligenței artificiale (AI) pentru creșterea productivității, iar peisajul calculatoarelor personale...

Uncategorized2 zile inainte

Allview Solar Energy intră în parteneriat cu Austrotherm, pentru realizarea unui sistem fotovoltaic de 999,90 kWp, în scopul eficientizării consumului de energie şi reducerii emisiilor de dioxid de carbon

Compania Visual Fan semnează un nou contract pentru implementarea unui proiect fotovoltaic de aproximativ 999,90 kWp, de data aceasta cu...

Uncategorized4 zile inainte

Îngrijirea ideală pentru buze

În lumea frumuseții, buzele strălucitoare și sănătoase sunt esențiale pentru un look atrăgător. Glossul pentru buze de la Boem Beauty...

Uncategorized4 zile inainte

Gene False Banda pentru Boem Beauty: Eleganță și Confort în Fiecare Zi

În căutarea unui look captivant și elegant, genele false au devenit un element esențial în rutina de frumusețe a multor...

Uncategorized4 zile inainte

Ruj Lichid Mat pentru Boem Beauty: Frumusețea care Dăinuiește

În lumea cosmeticelor, rujul lichid mat a devenit un must-have pentru orice iubitoare de beauty. Boem Beauty, cunoscută pentru produsele...

Uncategorized4 zile inainte

Cristale: Descoperă Magia Mineralelor la MineralShop

Într-o lume din ce în ce mai agitată, tot mai mulți oameni caută modalități de a se reconecta cu natura...

Uncategorized4 zile inainte

Pietre Naturale: Ghidul Complet pentru MineralShop

Introducere în Lumea Pietrelor Naturale Pietrele naturale au captat mereu atenția oamenilor datorită frumuseții, diversității și proprietăților lor unice. Folosite...

Uncategorized4 zile inainte

Baterii Auto: Ghid Complet pentru Alegerea și Întreținerea Acesteia

Atunci când vine vorba de funcționarea optimă a mașinii tale, bateria auto joacă un rol esențial. De la pornirea motorului...

Uncategorized4 zile inainte

Soluții Eficiente pentru Creșterea Vizibilității Online

În era digitală de astăzi, prezența online nu mai este o opțiune, ci o necesitate pentru orice afacere. Cu mii...

Uncategorized4 zile inainte

Containere Modulare: Soluția Versatilă pentru Spații Eficiente la zOOmContainer.ro

Într-o lume în continuă schimbare, flexibilitatea și eficiența sunt esențiale, mai ales în construcții și amenajări. Containere modulare de la...

Uncategorized4 zile inainte

Containere de locuit de la zOOmContainer.ro – Soluția inteligentă pentru locuințe moderne și accesibile

Containerele de locuit de la zOOmContainer.ro reprezintă o soluție inovatoare pentru cei care caută o locuință modernă, confortabilă și accesibilă....

Uncategorized4 zile inainte

Containere Comerciale – Soluția Ideală pentru Afacerea Ta

Containerele comerciale oferă o soluție practică și economică pentru diverse activități de afaceri. ZOOmContainer.ro furnizează containere comerciale moderne, personalizate și...

Știrile Săptămânii