Connect with us

Uncategorized

TikTok celebrează comunitatea globală prin raportul Anul văzut pe TikTok: 2023

Publicat

pe

Raportul celebrează cele mai populare trenduri, creatorii care s-au remarcat și momentele frumoase din acest an, inspirate de comunitatea globală TikTok. București, 6 decembrie 2023 – Astăzi, TikTok dezvăluie Anul văzut pe TikTok: 2023, raportul anual care celebrează comunitatea globală, dar și trendurile, creatorii și momentele memorabile. 2023 a fost anul în care comunitatea TikTok a învățat life hack-uri, dar mai ales s-a distrat pe cinste – iar aici se evidențiază trendul legat de Imperiul Roman. De-a lungul acestui an, comunitatea TikTok formată din peste un miliard de utilizatori a continuat să crească și să conecteze oameni din toată lumea, ceea ce a generat un impact pozitiv asupra culturii și a vieții în general. De la rețete simple până la sketch-uri amuzante, melodii consacrate și mici afaceri care au înflorit, comunitatea TikTok a continuat să creeze, să se conecteze și să sărbătorească autenticitatea pe TikTok pe tot parcursul anului 2023. „Pentru noi, raportul Anul văzut pe TikTok: 2023 este o modalitate de a onora unele dintre momentele remarcabile care s-au petrecut pe TikTok de-a lungul anului. Este o fereastră către povești care au inspirat, distrat și educat peste 1 miliard de oameni din întreaga lume. Vă mulțumim pentru încă un an în care ați adus bucurie comunității noastre și ați împărtășit creativitatea cu noi”, a declarat Adam Presser, Head of Operations, TikTok. Iată care sunt trendurile, creatorii și momentele care au adus împreună comunitatea TikTok din toate colțurile lumii în 2023, un an în care platforma a susținut utilizatorii să învețe, să râdă, să găsească inspirație și să inspire la rândul lor, să se distreze, să își imagineze și să exploreze. Anul văzut pe TikTok: 2023 Preferate Pentru Tine: Clipurile video populare din 2023 În România

  1. @izofoamsuceava: Un expert oferă un ghid pas cu pas pentru procesul de izolare eficientă a mansardei. El folosește spumă spray și face o casă mai eficientă din punct de vedere energetic.
  2. @ayan.boy16: Un video care răsfață privitorul cu un bebeluș simpatic în timp ce i se scoate șoseta și iese la iveală cel mai adorabil picioruș pe care utilizatorii l-au văzut.
  3. @redbullro: Pagina oficială Red Bull oferă adrenalină și umor într-o compilație de accidente epice alături de glumițe despre ideile îndrăznețe care uneori nu se întâmplă.
  4. @nadina_ioana: O creatoare din nișa din lifestyle și beauty se distrează în timp ce testează un demachiant roz sub formă de spumă, care promite sunete demne de asmr.
  5. @romania: Urmăritorii sunt martori la felul în care viitorul se împletește cu prezentul într-un video în care o femeie în vârstă taie iarba cu ajutorul unui aparat de ultimă generație.

În jurul lumii

  1. @seanthesheepman: #Farmtok se remarcă odată cu ciobanul Sean și câinii săi, Kate, Echo și Mony, a căror inteligență este pusă în evidență.
  2. @kirbyquimado: Un mod ușor și creativ de a face o super gustare care are la bază pâinea.
  3. @jazephua: Ritmuri catchy ale piesei virale Capybara din 2023.
  4. @unknowndazza: Aici este povestea lui Frodrick Broscoiul și a casei sale 3D.
  5. @gabryellurlan: O nouă zi alături de câteva păsări care se ceartă la ora 6 dimineața.

The Playlist: Melodii populare care s-au auzit în 2023 De la melodii pop care au captat atenția ascultătorilor încă de la prima audiție și până la cântecele care au făcut senzație în trecut, artiștii TikTok au fost alături de noi în 2023. Anul acesta, cea mai populară melodie a fost „Cupid – Twin Ver – Sped Up Version” de FIFTY FIFTY. Comunitatea TikTok are o afinitate pentru melodiile speed-up, astfel că această versiune a piesei „Cupid” a făcut senzație și a adus cu sine o mulțime de trenduri, de la rețete și outfit-uri, la meme-uri făcute în CapCut, care au fost populare anul acesta. Trendurile au avut milioane de distribuiri și le-au adus pe vedetele K-pop în Billboard Hot 100. Mae Stephens, al cărei hit „If We Ever Broke Up” se situează pe locul 2 anul acesta în clasamentul TikTok, a reușit să renunțe la jobul ei din supermarket și să devină o artistă full-time. „Îi mulțumesc platformei TikTok pentru că mi-a oferit șansa să-mi împlinesc visul din copilărie! Platforma este un mijloc incredibil de popularizare – te ajută să crești rapid de la câțiva urmăritori la o expunere uriașă – eu am reușit să ajung de la un job într-un supermarket la a-mi trăi visul! Continuați să munciți pentru ceea ce vă doriți – toată lumea poate avea succes pe TikTok”, spune ea. În România

  1. „Totul meu” – ADI & Holy Molly: Cu peste 150 de mii de videoclipuri create cu ajutorul acestei melodii, ea spune o poveste de iubire profundă și exprimă recunoștință și devotament în cuplu.
  2. „Copacabana” – Fly Project: O melodie care surprinde energia și spiritul brazilian din Copacabana, un refren nelipsit al petrecerilor.
  3. „N-am Sa Te Las” – MIRA: Piesa vorbește despre nostalgie, iar Mira nu numai că a încântat toate radiourile de la noi cu aceasta, ci a și inspirat mii de utilizatori pe TikTok.
  4. „La tine și la bani” – rares & Bogdan DLP: Parte din coloana sonoră oficială a filmului „Romina VTM”, melodia s-a popularizat rapid după lansare și a adunat peste 100 de mii de videoclipuri pe TikTok.
  5. „Prietena ta” – Satra B.E.N.Z. & Alduts Sherdley: O melodie perfectă pentru club care vorbește despre fericire și libertate.

În jurul lumii

  1. „Cupid – Twin Ver – Sped Up Version” – FIFTY FIFTY
  2. ”If We Ever Broke Up” – Mae Stephens
  3. „Collide (more sped up)” – Justine Skye
  4. „What It Is – Solo Version” – Doechii
  5. มองนานๆ” – FLI:P

Noile Staruri: creatorii, celebritățile și artiștii care au revoluționat anul 2023 În fiecare zi, o stea se naște pe TikTok. Anul acesta, comunitatea a fost inspirată și distrată de nenumărate minți creative care au dat glas platformei. În România

  1. @claudia28xo: La doar 20 de ani, machiajul Claudiei Preduca le-a atras atenția celor de la Oprah Mag și i-a propulsat imaginea direct în paginile revistei iconice a lui Oprah. Acest lucru se datorează tehnicii sale impecabile și prezintă un mix de precizie, creativitate și finețe în munca ei.
  2. @anisoreac: Antrenor personal, Ivan Anisoreac a integrat într-un video un test de cunoștințe sportive sub forma unei explorări captivante și informative, conceput pentru a provoca urmăritorii în timp ce îi distrează cu fapte fascinante.
  3. @serbanlorena: Lorena este o creatoare de conținut plină de viziune, care își împărtășește în mod autentic pasiunile și experiențele personale cu sute de mii de urmăritori.
  4. @the.news.man: Radu Andrei Tudor a adus știrile în fața a mii de ochi dornici de informații, acumulând vizualizări impresionante pentru conținutul său.
  5. @catadinaa_: În vârstă de 29 de ani, Catadinaa este o fostă jurnalistă de justiție care a pornit într-o călătorie de auto-descoperire și a făcut ca noua ei pasiune pentru jocuri să devină și profesie.

În jurul lumii

  1. @sabrinabahsoon
  2. @chefmaxmariola
  3. @Iimeeto
  4. @mygoldenpartner
  5. @boakeadamsson

Hitmakers: Cei mai populari artiști pe TikTok în 2023 TikTok este un loc de joacă muzical în care artiștii și compozitorii se reunesc pentru a propulsa piese și tendințe la viteza culturii. În Romania

  1. Bibi (@bibi.official)
  2. Mira (@mira)
  3. Inna (@inna)
  4. Andreea Balan (@andreeabalan)
  5. Delia (@delia)

În jurul lumii

  1. Kim Loaiza (@kimberly.loaiza)
  2. Selena Gomez (@selenagomez)
  3. BLACKPINK (bp_tiktok)
  4. BTS (bts_official_bighit)
  5. Feid (ferxxo444)

Iubite de comunitatea locală: Afacerile mici care ne-au inspirat în 2023 TikTok este un loc în care utilizatorii pot începe cu pași mici, dar să gândească – și să atingă – lucruri mărețe. Nimeni nu știe acest lucru mai bine decât proprietarii de afaceri mici care au simțit cu adevărat impactul pozitiv al comunității în 2023. Datorită hashtag-urilor populare precum #SMB, #SmallBusiness și #TikTokShop, creatorii români au continuat să distreze și să se conecteze cu comunitățile în timp ce vorbeau despre pasiunea care a devenit profesia lor. În România

  1. @qwertykey.ro: Qwertykey.ro este primul magazin din România dedicat tastaturilor mecanice.
  2. @printoteca: Platformă inovatoare populară care revoluționează modul în care accesăm și folosim materialele tipărite.
  3. @elianmita: Unul dintre cei mai îndrăgiți patiseri de pe internet, din România.
  4. @nectarjuicebarromania: Nectar Juicebar este un bar cu smoothie-uri proaspete, adus la viață de două prietene.
  5. @meloni.care: Meloni oferă accesorii unice de îngrijire personală care aduc mai aproape atmosfera de acasă.

În jurul lumii

  1. @pluck_and_plant
  2. @lazy_butt_club
  3. @newmartina
  4. @timthelawnmowerman
  5. @isma_rugs

Învață pe TikTok: Lecții și trucuri susținute de TikTok Cu atât de mult conținut educațional, utilizatorii învață în timp ce derulează clipurile lor preferate pe TikTok! În 2023, #BookTok a adus oamenii mai aproape de citit, în timp ce #CleanTok a adus comunitatea în contact cu cele mai utile trucuri care țin de treburile casnice. În România

  1. @mate.matica: Profesoară de matematică care explică utilizatorilor sumele.
  2. @alinawonnerth: Profesoară de limba franceză specializată în instruirea adulților.
  3. @eblogauto: Pasionat de mașini care explică urmăritorilor cum s-a schimbat legea și face sensurile giratorii mai clare pentru șoferi.
  4. @dr.gianina.farcas: O doctoriță explică ce se întâmplă în corpul femeilor în timpul ciclului menstrual.
  5. @4fara15: Studentă la literatură, Ruxandra vorbește despre cărțile care au făcut-o să se îndrăgostească din nou de lectură.

În jurul lumii

  1. @mrbeandamatematica
  2. @james.bok
  3. @rijksmuseum
  4. @patriciafedz
  5. @jack.designs

Doar pe TikTok: Trenduri susținute de efecte creative, sunete și alte funcții TikTok Anul acesta, comunitatea TikTok a continuat să dea viață creativității și să depășească limitele exprimării printr-o gamă variată de efecte, sunete, filtre și multe altele, cu peste 25 de miliarde de videoclipuri create folosind efectele comunității până în prezent. În România

  1. @adriivonbb
  2. @graure
  3. @ovidiumuresanu
  4. @lorevsn
  5. @__y.o.y.o__

În jurul lumii

  1. Red, green and beige flags(8.5B views)
  2. #WesAnderson(2.7B views)
  3. Aged filter(800M views)
  4. AI Style(615M views)
  5. The Sim Simma Challenge(25M views)

Vocile Schimbării: Cei care au folosit TikTok pentru a schimba lucrurile în bine În 2023, creatorii au continuat să depășească limitele. I-au inspirat pe cei din propriile comunități să învețe ceva nou și să susțină cauze de care le pasă, ceea ce a făcut o diferență uriașă în întreaga lume.

  1. @madalina.vin: Mădălina este o personalitate online complexă care vorbește despre bârfe, machiaj, modă, în timp ce pledează pentru probleme sociale și își folosește platforma pentru a distra, educa și discuta provocările actuale ale vieții de zi cu zi.
  2. @deni.elenaa: Deni este o creatoare autentică, iar în clipurile sale subliniază importanța susținerii propriei opinii într-un mod respectuos și promovează un spațiu în care părerile diferite coexistă armonios.

Metodologie Raportul Anul văzut pe TikTok: 2023 se bazează pe cercetarea și analiza internă a trendurilor în perioada Ianuarie – Octombrie 2023. Despre TikTok TikTok este destinația principală pentru conținut video scurt pentru mobil. Misiunea noastră este de a inspira creativitate și de a aduce bucurie. TikTok are sediile globale în Los Angeles Singapore și are birouri în New York, Londra, Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, Seul și Tokyo. https://www.tiktok.com/ro/ Pentru mai multe informații: Piotr Żaczko Communication Manager TikTok Poland & CE markets piotr.zaczko@bytedance.com  Sabrina Canea MSL The Practice TikTok Press Office in Romania sabrina.canea@thepractice.ro tel. +40 752 751 270

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Avantajele unui Magazin Online pentru Afacerea Ta

Publicat

pe

De

Un magazin online nu reprezintă doar o platformă de vânzări, ci un element fundamental care poate impulsiona dezvoltarea afacerii tale, atrăgând clienți noi, extinzând brandul și sporindu-ți veniturile. Într-o lume dominată de digitalizare, comerțul electronic a devenit o componentă indispensabilă pentru succesul oricărei afaceri, fie ea mică sau mare. La SecurMeNow, ne angajăm să creăm magazine online personalizate și securizate, care să aducă beneficii reale și rezultate vizibile pentru afacerea ta. Iată câteva dintre avantajele unui magazin online eficient:

1. Vânzări 24/7: Mai Multă Flexibilitate pentru Tine

Unul dintre cele mai mari avantaje ale unui magazin online este că funcționează fără pauză. În comparație cu un magazin fizic care are un program de lucru fix, un magazin online îți permite să vinzi non-stop. Clienții pot cumpăra în orice moment al zilei, indiferent de fus orar, oferindu-ți astfel o sursă de venituri constantă, fără să depinzi de orele de funcționare.

2. Extindere Globală: Clienți din Toate Colțurile Lumii

Cu un magazin online, nu mai ești limitat la o zonă geografică. Poți ajunge la clienți din întreaga lume, crescând astfel vizibilitatea afacerii tale. O prezență online bine optimizată atrage vizitatori din diverse regiuni, oferindu-le acces rapid și ușor la produsele sau serviciile tale, indiferent de distanță. Aceasta îți oferă oportunitatea de a pătrunde pe piețe noi și de a-ți extinde afacerea.

3. Automatizarea Proceselor: Fără Stres Administrativ

Un alt beneficiu esențial al unui magazin online este automatizarea proceselor, precum gestionarea comenzilor, a stocurilor sau a plăților. Acest lucru îți reduce semnificativ volumul de muncă și îți permite să te concentrezi pe strategii de dezvoltare, cum ar fi lansarea de noi produse sau îmbunătățirea serviciilor existente.

4. Flexibilitate în Expansiune: Un Magazin care Crește cu Afacerea Ta

Pe măsură ce afacerea ta evoluează, magazinul online poate fi adaptat rapid la nevoile tale în schimbare. Poți adăuga noi categorii de produse, funcționalități sau metode de plată cu ușurință, fără a necesita resurse suplimentare semnificative. Astfel, magazinul tău va rămâne întotdeauna relevant și competitiv.

5. Design Optimizat: Experiență de Navigare Impecabilă pe Orice Dispozitiv

Într-o eră în care majoritatea oamenilor navighează de pe dispozitive mobile, designul responsiv este esențial. Noi ne asigurăm că magazinul tău online funcționează perfect pe orice dispozitiv, fie el smartphone, tabletă sau computer. Această adaptabilitate îmbunătățește experiența de utilizare și crește probabilitatea ca vizitatorii să devină clienți fideli.

6. Securitate Maximă: Protecția Datelor și Tranzacțiilor

Protejarea magazinului tău online și a datelor clienților este esențială. Noi implementăm măsuri de securitate cibernetică avansate, precum criptarea datelor și monitorizarea constantă a platformei, pentru a preveni orice potențiale amenințări. Astfel, te asiguri că datele și tranzacțiile sunt întotdeauna protejate, ceea ce crește încrederea și loialitatea clienților.

7. Mentenanță și Suport: Ne Ocupăm de Tot ce este Tehnic

Lansarea unui magazin online este doar începutul. Noi îți oferim suport tehnic constant și servicii de mentenanță pentru a te asigura că magazinul funcționează optim în orice moment. Ne ocupăm de actualizări și rezolvăm rapid orice probleme tehnice, astfel încât tu să te poți concentra pe dezvoltarea afacerii tale.

Un magazin online bine structurat nu doar că îți aduce mai mult trafic și vânzări, dar transformă vizitatorii ocazionali în clienți fideli. Cu soluțiile oferite de SecurMeNow, vei avea un magazin online care să-ți ajute afacerea să prospere și să îți deschidă noi oportunități. Contactează-ne acum și află cum îți putem transforma afacerea în mediul digital!

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

Marco Polo CEE prezintă rezultatele studiului ”Evoluția soluțiilor de dezvoltare profesională în România”

Publicat

pe

De

 

  • Un sfert dintre români consideră dezvoltarea personală o prioritate și alocă zilnic timp pentru învățare.
  • Bugetul mediu anual pentru dezvoltare este de 1372 lei.
  • Peste 71% dintre respondenți preferă programele de învățare în domenii precum: IT, finanțe și marketing.
  • Participarea la evenimente de formare este metoda preferată de învățare, utilizată de 41% dintre angajați.

București, România, 15 October 2024 – Marco Polo CEE, lider în consultanță și dezvoltare de soluții de învățare, anunță principalele rezultate ale studiului intitulat ”Evoluția soluțiilor de dezvoltare profesională în România” care examinează evoluția soluțiilor de dezvoltare personal-profesională în mediul corporate românesc la celebrarea a 10 ani de excelență al companiei.

Rezultatele studiulului subliniază o tendință clară în rândul angajaților români:

  • 1 din 3 româniconsideră dezvoltarea personală o prioritate, alocând zilnic timp pentru învățare.
  • Bugetul mediu anual pentru dezvoltare personală este de 1372 lei.
  • Peste 71%dintre respondenți preferă să își dezvolte competențele în domenii precum IT, finance, legal, business tech și marketing, iar 64% consideră importantă dezvoltarea în zona artei și hobby-urilor.
  • În medie, fiecare român are 5 teme de interespentru dezvoltare.

Care sunt metodele de învățare preferate de români

  • Participarea la evenimente de formare, utilizată de 41%dintre angajați și 56% dintre manageri.
  • Activitățile care îi scot din zona de confort sunt preferate de 23%dintre angajați și 21% dintre manageri.

Comparativ cu accesul la soluțiile de dezvoltare profesională de la primul loc de muncă, unde doar 6 din 10 angajați aveau acces, la locul de muncă actual, 8 din 10 angajați beneficiază de soluții de dezvoltare profesională.

Beneficiarii câștigători ai acestor soluții sunt din generația Millenials (80% au acces) și managerii (85%), în special cei din companii cu peste 1000 de angajați. De asemenea, companiile se adaptează la nevoile moderne de învățare, oferind un mix echilibrat între experiența practică și tehnologie.

Tendințe emergente în învățare:

  • Webinarii:Accesul la soluții bazate pe webinarii a crescut de la 9% la 28%, reflectând cererea pentru conținut expert livrat în timp real.
  • Blended learning:Interesul pentru soluțiile de blended learning s-a dublat, de la 13% la 22%.
  • Social learning:Oportunitățile de social learning au crescut de la 9% la 17%, iar accesul la platforme de online learning a crescut de la 6% la 16%.

Schimbări profunde în paradigma învățării

Cei care au avut primul loc de muncă după 2014 au experimentat o creștere semnificativă în utilizarea soluțiilor de tip blended learning, cu o creștere de 67% în utilizarea microlearning-ului și 150% în utilizarea platformelor online. Aceștia au fost martorii unei schimbări profunde în paradigma învățării, cu o scădere a metodelor tradiționale de formare, cum ar fi trainingurile în clasă (14%).

Raymond Marin, Managing Partner al Marco Polo CEE, a declarat: „Suntem martorii unor transformări fără precedent în modul în care angajații își prioritizează dezvoltarea profesională. Rezultatele acestui survey confirmă angajamentul nostru de a oferi soluții inovatoare și adaptate nevoilor actuale ale pieței. Acum apar modificări structurale în societate, unde motivația și nivelul de implicare al oamenilor devine strâns legat de sentimentul de apartenență la un scop mai mare, dincolo de profit și eficiență”.

Rezultatul este faptul că organizațiile gândesc noi modele de upskilling si re-skilling pentru angajați în timp real, iar structurile de Human Capital dezvoltă și implementează structuri și metode de învățare care cresc adaptabilitatea și agilitatea forței de muncă, pentru a face față unor modele de business în schimbare continuă.

”În Marco Polo am adoptat aceasta direcție încă de acum 5 ani, oferind soluții de blended learning și structurând procesele de dezvoltare a competențelor și abilităților sub forma călătoriilor de învățare (HPLJ – high performance learning journey) pentru că am vrut să venim în întâmpinarea clienților și partenerilor cu modele durabile și agile, ce permit o abordare personalizată fiecărui angajat.

Rezultatele studiului ne întăresc convingerea că investiția în dezvoltarea competențelor este o prioritate pentru români, când 1 din 3 alocă timp pentru învâțare. Pentru Marco Polo CEE, aceste date confirmă alinierea noastră la tendințele moderne, atât în privința formării profesionale, cât și în metodele de livrare a conținutului. Flexibilitatea și agilitatea tehnologică sunt esențiale – vedem o creștere semnificativă a soluțiilor de blended learning și a accesului la webinarii și platforme online, a completat Raymond Marin.

În plus, numărul de soluții de învățare disponibile la locul de muncă a crescut, companiile oferind o combinație echilibrată între experiențe practice și metode tehnologice. Aceste transformări sunt în concordanță cu direcția strategică a companiei Marco Polo CEE de a furniza soluții inovatoare, care sprijină progresul constant al profesioniștilor.

Marco Polo CEE sărbătorește un deceniu pe piața din România, eveniment marcat pe 10 octombrie la Baroque Events&Garden. Cu această ocazie, compania a organizat un eveniment special intitulat „The Voyage Within” și a lansat un survey care examinează evoluția soluțiilor de dezvoltare personal-profesională în mediul corporate românesc. Principalii clienți ai Marco Polo CEE provin din industrii precum banking, telecom, servicii financiare, agricultură, servicii profesionale, retail ș.a., pentru care compania oferă programe de tipul: leadership academies, mini MBA’s, Commercial Academies, Assessment Centers, sau programe de tipul energy management, resilience, multiplier leadership, communication.

Despre Marco Polo CEE

Marco Polo CEE a fost fondat în România, în 2014, ca parte a Marco Polo Performance, de o echipă de directori de top în afaceri, cu experiență în industrii ca FMCG, Servicii, Learning & Education. Echipa are peste 20 de ani de experiență pentru fiecare dintre consultanții săi, în Roluri Strategice și Senior Executive, direct implicați în procese masive de Business Transformation, Turnaround și New Business Setup.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați Website-ul Marco Polo CEE.

 

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

„ENESCU, jupuit de viu”, regizat de Toma Enache, câștigător la categoria „Cea mai bună muzică originală de film” la ISFMF, Croația

Publicat

pe

De

Echipa filmului „Enescu, jupuit de viu” se află în Croația, la International Sound & Film Music Festival – ISFMF, unde primul film artistic despre George Enescu a câștigat marele premiu la categoria „Cea mai bună muzică originală de film”, în frunte cu Sebastian Androne-Nakanishi, compozitorul muzicii originale din film.

Gala de decernare a premiilor a avut loc în data de 12 octombrie în Samobor și a reunit mai mulți specialiști în domeniu, nume mari care au inovat industria de sunet în cinematografie, printre care și Mark Ulano, renumit inginer de sunet american multiplu premiat de Academia Americană de Film (Premiile Oscar) pentru filme de referință, precum Titanic, Inglorious Basterds, Ad Astra și Once Upon a Time in Hollywood. La festivalul din Croația, acesta a obținut premiul Best sound mixer pentru filmul Oppenheimer.

Stuart Wilson, celebru inginer de sunet premiat Oscar și BAFTA pentru producția 1917 (regia Sam Mendes) a fost onorat cu Premiul pentru Întreaga Activitate. De-a lungul carierei, a lucrat pentru proiecte cinematografice majore, precum: Star Wars, James Bond, Harry Potter, Macbeth (Justin Kurzel), Marie Antoinette (Sofia Coppola) etc.

Wayne Pashley, editor și designer de sunet recunoscut pentru colaborările de top cu nume mari din industria cinematografică. Printre cele mai sonore proiecte la care a lucrat amintim: Mad Max: Fury Road; The Great Gatsby; Happy Feet; Australia și Elvis. Pentru acesta din urmă a obținut Premiul Crystal Pine la International Sound & Film Music Festival – ISFMF la categoria Cel mai bun design de sunet.

Premiul este o recunoaștere majoră, având în vedere competiția acerbă din cadrul festivalului.

La proiecția oficială din cadrul festivalului a participat și Excelența Sa, Doamna Mihaela Cămărășan, Ambasadorul României din Republica Croația.

International Sound & Film Music Festival – ISFMF este unul dintre cele mai mari și mai importante trei festivaluri de muzică de film din lume. Festivalul promovează conștientizarea importanței muzicii și a sunetului ca elemente indispensabile în cinematografie. Premiul primit în cadrul acestui festival este cu atât mai important cu cât filmul îl are drept protagonist pe cel mai mare compozitor român, George Enescu. Muzica din film reunește opere ale lui George Enescu și compoziții originale semnate de Sebastian Androne-Nakanishi, desemnat „Compozitorul Anului 2022” la International Classical Music Awards. Coloana sonoră este interpretată de Orchestra Națională a Franței, sub bagheta Maestrului Cristian Măcelaru, director artistic al Festivalului George Enescu și de Orchestra Națională Radio din România, condusă de Maestrul Horia Andreescu. De asemenea, violonistul Alexandru Tomescu adaugă o notă distinctă producției sonore, din ipostază solistică. Coloana sonoră include și un fragment muzical original, interpretat de George Enescu la vioară și Dinu Lipatti la pian.

Filmul beneficiază de o distribuție remarcabilă, cu Mircea Dragoman în rolul lui George Enescu și Theodora Sandu în rolul Prințesei Maruca, alături de actori cunoscuți precum Cezara Dafinescu, Manuela Hărăbor, Adrian Titieni, Cristian Sofron, Kira Hagi, Pavel Ulici, Filip Ristovski, Erica Moldovan, Codrin Dănilă și regretatul Constantin Codrescu. Costumele sunt create de italianul Stefano Nicolao, celebru pentru munca sa la producții premiate cu Oscar.

Pe 26 octombrie urmează premiera mondială în cadrul prestigiosului Festival Internațional de Film ARPA, la Harmony Gold Theatre pe Sunset Boulevard în Los Angeles. Filmul „Enescu, jupuit de viu” este singurul film românesc din selecția oficială ARPA, un festival cu tradiție de aproape 3 decenii, printre cele mai vechi și importante festivaluri internaționale pentru film independent.

Publicul românesc va avea ocazia să vizioneze în premieră acest film mult așteptat începând cu luna noiembrie, în prezența regizorului și a unor membri ai echipei, beneficiind astfel de o experiență cinematografică unică. „Enescu, jupuit de viu” va fi lansat în cadrul a peste 30 de proiecții de gală în toată țara, debutând pe 2 și 3 noiembrie la Iași, 4 noiembrie la Opera Națională din București, 5 noiembrie la Ploiești și 6 noiembrie la Constanța, aceste prime date fiind deja sold out!

Pe data de 30 noiembrie va avea loc o proiecție specială la Ateneul Român din București. Biletele sunt deja puse în vânzare și se epuizează rapid. Lista completă cu datele și locațiile premierelor poate fi găsită pe paginile de social media ale filmului, urmând să fie afișate și datele pentru luna decembrie.



„Acest film își propune să aducă în prim-plan nu doar genialitatea compozitorului George Enescu, ci și latura umană a acestuia. Sper ca prin această producție să aducem publicul mai aproape de sufletul lui Enescu și să-l facem iubit așa cum merită. Dincolo de compozitorul de geniu, este omul Enescu, pe care publicul poate să-l descopere în acest film. Sper ca filmul nostru să contribuie la îmblânzirea unora dintre semeni, lucru pe care Enescu dorea să-l facă, prin muzica lui. Poate nu doar să-i îmblânzească, ci și să-i facă să-l iubească așa cum merită.” subliniază regizorul Toma Enache, care a fost distins recent cu premiul „Premio Cultura” în cadrul evenimentului cultural „Leoni, Gattopardi di Sicilia”, organizat în Veneția.

Detalii complete despre proiecții și bilete se găsesc aici:

https://ticketstore.ro/ro/eticheta/101/film-enescu-jupuit-de-viu

https://www.iabilet.ro/bilete-jupuit-de-viu/

https://www.facebook.com/enescufilm

https://www.instagram.com/enescufilm?igsh=MTlrdDRubTJid3AzYg==

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Uncategorized14 ore inainte

Avantajele unui Magazin Online pentru Afacerea Ta

Un magazin online nu reprezintă doar o platformă de vânzări, ci un element fundamental care poate impulsiona dezvoltarea afacerii tale,...

Uncategorized15 ore inainte

Marco Polo CEE prezintă rezultatele studiului ”Evoluția soluțiilor de dezvoltare profesională în România”

  Un sfert dintre români consideră dezvoltarea personală o prioritate și alocă zilnic timp pentru învățare. Bugetul mediu anual pentru...

Uncategorized16 ore inainte

„ENESCU, jupuit de viu”, regizat de Toma Enache, câștigător la categoria „Cea mai bună muzică originală de film” la ISFMF, Croația

Echipa filmului „Enescu, jupuit de viu” se află în Croația, la International Sound & Film Music Festival – ISFMF, unde...

Uncategorized2 zile inainte

Cum un Magazin Online Crește Vizibilitatea Afacerii Tale

Un magazin online nu este doar un canal de vânzare; este un pilon esențial în dezvoltarea afacerii tale și o...

Uncategorized2 zile inainte

NATURE REPUBLIC: O oază de natură pentru îngrijirea delicată a pielii și a părului

Într-o lume în care îngrijirea personală devine din ce în ce mai sofisticată și complexă, brandurile care se remarcă sunt...

Uncategorized2 zile inainte

PC Garage implineste 19 ani si ofera cadou peste 1.000 de periferice gaming Redragon

București, România – 14 octombrie 2024 – PC Garage, unul dintre cei mai importanți retaileri online de produse IT și electronice...

Uncategorized2 zile inainte

Daniel Tudose este noul Country Manager al Ericsson România și Key Account Manager pentru Ericsson România și Moldova

Daniel Tudose își va începe activitatea pe data de 1 noiembrie 2024   Ericsson (NASDAQ: ERIC) anunță numirea lui Daniel...

Uncategorized3 zile inainte

Mihaela Nistor: Specialistul de top care dezvăluie secretele posturii corecte în România

Descoperă cum îți poți transforma sănătatea prin echilibru și mers! Cine este Mihaela Nistor? Mihaela Nistor este un om pasionat...

Uncategorized5 zile inainte

Acer acordă atenție necesităților profesorilor pentru a oferi tehnologii inovatoare, cu adevărat concepute pentru aceștia

Cu ocazia Zilei Mondiale a Profesorilor, Acer for Education a celebrat rolul esențial pe care îl joacă profesorii în modelarea...

Uncategorized5 zile inainte

Premiile Comerțului Online Românesc acordate în cadrul ediției de 19 ani a Galei Premiilor eCommerce

eMAG, FAN Courier, Sezamo, Dr. Max, Decathlon, Cărturești, Deichmann, Aosom, MatHaus și Cupio – printre companiile premiate la această ediție. Câștigătorii celei...

Uncategorized6 zile inainte

HONOR introduce funcția Google Circle to Search pentru Magic V3 și seria HONOR 200

Tehnologia AI devine acum mai accesibilă pe smartphone-uri pentru toată lumea grație colaborării dintre HONOR și Google [București, 10 Octombrie...

Uncategorized6 zile inainte

Visual Fan își consolidează strategia „Green by Allview” prin prezența intensă la evenimentele de profil din prima jumătate a lunii octombrie, SAB și Energy Expo

Brașov, 10 Octombrie 2024. Visual Fan, compania românească cu expertiză în inovația tehnologică, va participa în perioada 10-13 octombrie la Energy...

Uncategorized6 zile inainte

Nokian Tyres sărbătorește cea de-a 90-a aniversare a inovației sale, anvelopa de iarnă

  Anvelopa de iarnă își sărbătorește cea de-a 90-a aniversare în această toamnă. Nokian Tyres a inventat prima anvelopă de...

Uncategorized7 zile inainte

De ce Roial Ceara cu Miere este Alegerea Ideala pentru Epilare

Epilarea cu ceara este o metoda folosita de multe persoane pentru a se bucura de o piele neteda si catifelata...

Uncategorized7 zile inainte

Ce așteaptă românii de la bănci: rate corecte, empatie și transparență

9 octombrie, București. În vremuri nesigure, cu un război la graniță, inflație și dobânzi încă destul de ridicate, băncile trebuie...

Știrile Săptămânii