Connect with us

Uncategorized

Philips anunță noul monitor portabil 16B1P3302D

Publicat

pe

București, 21 martie 2023 – Philips Monitors anunță partenerul perfect pentru călătorii: Monitorul Philips 16B1P3302D, parte din gama de monitoare portabile ale brandului, a cărui design a câștigat în 2021 premiile iF Design Award și Red Dot.

O nouă modalitate de productivitate în mișcare

Recunoscut pentru design-ul sau portabil, monitorul Philips 16B1P3302D cu ecran de 15.6 inci (39.6 cm) încape cu ușurință într-o servietă sau ghiozdan. Prezența celor două porturi USB – C aflate pe laterala monitorului facilitează încărcarea sau pot fi folosite pentru un aranjament cu două monitoare.

Caracteristici suplimentare

Suportul monitorului se poate înclina de la 0 la 90 de grade iar unghiurile de vizualizare de 170/170 de grade ale ecranului cu tehnologie IPS LED ajută la vizualizarea ușoară din aproape orice unghi.

Philips 16B1P3302D oferă o imaginie cu rezoluție Full HD 16:9 și tehnologia SmartImage pentru imagini optimizate și cu un contrast ridicat.

Monitorul este echipat cu funcția EasyRead și modul LowBlue pentru a reduce oboseala ochilor și pentru a oferi o experiență de utilizare mai confortabilă.

Având în vedere toate aceste caracteristici, acest monitor este ideal pentru oricine dorește să-și îmbunătățească spațiul de lucru portabil, menținând în același timp același nivel de confort care vine cu un birou tradițional.

Preț și Disponibilitate:

Monitorul Philips 16B1P3302D va fi disponibil începând cu luna aprilie la prețul recomandat de 1373 lei.

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

TikTok anunță actualizări și parteneriate noi pentru o mai bună transparență în domeniul AI

Publicat

pe

De

București, 9 mai 2024 – TikTok anunță astăzi noutăți legate de legate de eforturile prin care îi ajută pe creatori să își exprime creativitatea prin intermediul conținutului generat de Inteligența Artificială (AIGC) în mod sigur și responsabil.

Astfel, TikTok va începe să eticheteze în mod automat conținutul generat de AI atunci când este încărcat de pe alte platforme. În acest sens, TikTok anunță parteneriatul cu Coaliția pentru Proveniența și Autenticitatea Conținutului (C2PA) și devine astfel prima platformă de video sharing care implementează tehnologia Content Credentials a Coaliției. Pentru a ajuta comunitatea să navigheze conținutul generat de AI (AIGC) și dezinformarea online, TikTok lansează noi resurse pentru dezvoltarea competențelor în domeniul new media pe care platforma le-a dezvoltat cu îndrumarea experților, inclusiv MediaWise.

Investiții în transparență pe măsură ce AI evoluează

AI oferă numeroase oportunități creative, dar poate totodată să deruteze sau să inducă în eroare urmăritorii atunci când nu știu că un anumit conținut a fost generat cu ajutorul Inteligenței Artificiale. Etichetarea conținutului ajută astfel la clarificarea contextului – de aceea, TikTok etichetează conținutul generat de AI realizat cu ajutorul efectelor AI TikTok și solicită creatorilor să își eticheteze conținutul realist generat de AI încă de anul trecut. În plus, TikTok a dezvoltat primul instrument din industrie de acest tip pentru a eficientiza procesul, care a fost utilizat de peste 37 de milioane de creatori începând cu toamna trecută.

Parteneriate la nivel de industrie pentru a eticheta conținutul generat de AI

Începând de astăzi, TikTok extinde etichetarea automată a conținutului generat de AI (AIGC) creat pe alte platforme prin introducerea posibilității de a citi Content Credentials, o tehnologie dezvoltată de Coaliția pentru Proveniența și Autenticitatea Conținutului (C2PA). Content Credentials atașează metadate la conținut, pe care platforma le poate folosi pentru a recunoaște și a eticheta instant conținutul generat de AI. Funcția a început să ruleze astăzi la conținutul foto și video și va fi disponibilă pentru conținutul audio în curând.

De asemenea, în următoarele luni, TikTok va începe să atașeze Content Credentials la conținutul de pe TikTok, care vor rămâne atașate conținutului atunci când este descărcat. Astfel, oricine va putea să folosească instrumentul de verificare al C2PA, acesta având scopul de a ajuta la identificarea conținutului generat de AI care a fost creat pe TikTok, dar și să vadă când, unde și cum a fost realizat sau editat conținutul respectiv. Alte platforme care au adoptat Content Credentials vor avea posibilitatea să eticheteze conținutul în mod automat.

Promovarea adoptării la nivelul industriei

Pentru a încuraja adoptarea tehnologiei Content Credentials la nivel de industrie, TikTok se alătură Inițiativei de Autenticitate a Conținutului (CAI) condusă de Adobe. Astfel, TikTok devine prima platformă de video sharing care pune în practică tehnologia Content Credentials. În acest sens, conținutul generat de AI (AIGC) și etichetat pe TikTok în mod automat va crește gradual la început deoarece trebuie să aibă metadatele Content Credentials pentru ca platforma să identifice și să eticheteze conținutul.

„Având o comunitate vastă de creatori și utilizatori la nivel global pe TikTok, suntem încântați să le urăm bun venit în cadrul C2PA, dar și CAI, pe măsură ce se angajează în călătoria de a oferi mai multă transparență și autenticitate pe platformă. Într-un moment în care orice conținut digital poate fi alterat, este esențial să oferim modalități pentru ca publicul să poată discerne ce este adevărat. Anunțul de astăzi este un pas critic în obținerea acestui rezultat.” – Dana Rao, General Counsel and Chief Trust Officer, Adobe.

Avansarea competențelor media

În timp ce experții recomandă la scară largă etichetarea conținutului generat de AI (AIGC) ca o modalitate de a susține crearea responsabilă de conținut, aceștia avertizează totodată că etichetele pot cauza confuzie atunci când urmăritorilor nu le este oferit contextul necesar pentru a înțelege ce înseamnă acestea. În acest sens, TikTok a colaborat cu experți pentru a dezvolta campanii de educație media care să ajute comunitatea să identifice și să se gândească critic la conținutul generat de AI și dezinformare.

Prin colaborarea cu MediaWise, un program al Institutului Poynter, TikTok va actualiza noua pagină de dezinformare din cadrul Centrului de Siguranță și va include sfaturi care evidențiază compentențele generale în domeniul media, explicând totodată modul în care instrumentele TikTok, cum ar fi etichetele AIGC, pot contribui la contextualizarea conținutului.

„Rețeaua noastră de Verificare a Faptelor pentru Adolescenți a construit o audiență pe TikTok prin videoclipurile inovatoare privind competențele media începând din 2019. După cinci ani, suntem încântați să le oferim și mai multor oameni instrumentele necesare pentru a separa realitatea de ficțiune în mediul online.” Alex Mahadevan, Director, MediaWise.

Combaterea conținutului dăunător

Cei mai mulți oameni vor să se bucure de conținutul generat de AI în mod responsabil, însă există persoane rău-intenționate care folosesc acest tip de conținut pentru a-i induce pe alții în eroare în mod deliberat. TikTok este vigilent împotriva acestor riscuri, iar politicile platformei interzic în mod clar conținutul înșelător generat de AI – fie că este sau nu etichetat. De asemenea, anul acesta TikTok a semnat un acord la nivel de industrie pentru a combate utilizarea înșelătoare a Inteligenței Artificiale în timpul alegerilor. Pe măsură ce AI evoluează, TikTok continuă să investească în combaterea conținutului generat de AI dăunător prin dezvoltarea modelelor proactive de detecție, colaborarea cu experții și parteneriatele la nivel de industrie pentru a identifica soluții comune. Mai multe informații se regăsesc în Centrul de Transparență al TikTok.

Despre TikTok

TikTok este destinația principală pentru conținut video scurt pentru mobil. Misiunea noastră este de a inspira creativitate și de a aduce bucurie. TikTok are sediile globale în Los Angeles, Singapore și are birouri în New York, Londra, Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, Seul și Tokyo.

https://www.tiktok.com/ro/

 

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

Criterii în alegerea manualelor școlare: Ce cred profesorii români că este important pentru elevii lor?

Publicat

pe

De

București, 8 mai 2024 – Corectitudinea științifică și actualitatea informațiilor sunt cele mai importante criterii din punctul de vedere al profesorilor atunci când vine vorba despre manualele școlare pentru elevii de gimnaziu. Aceasta este concluzia unui studiu de piață la care au participat 2.500 de cadre didactice din toată țara.

Astfel, conform studiului, 83,8% dintre respondenți consideră că este importantă corectitudinea științifică a informațiilor. Pentru 71% dintre cei care au participat la studiu, actualitatea informațiilor prezentate este importantă, iar 69,9% susțin că este esențială adaptarea conținutului pentru fiecare grupă de vârstă a elevilor. 53% dintre cadrele didactice participante la studiul de piață au în vedere stilul și claritatea limbajului folosit în manual, iar 43% sunt interesați de conceptul didactic.

Editura Art Klett a realizat studiul de piață în perioada februarie-mai 2024, consultând opiniile a 2.500 de cadre didactice din toată țara. Această cercetare, care a implicat aproximativ 2% dintre profesorii de gimnaziu din România, oferă o perspectivă valoroasă asupra criteriilor esențiale pe care profesorii le iau în considerare la alegerea manualelor școlare. La nivel național, la ciclul gimnazial sunt între 80.000 și 100.000 de profesori, iar 60% dintre respondenți sunt utilizatorii manualelor editurii Art Klett.

Având în vedere criteriile menționate mai sus, iată modul în care manualele editurii Art Klett sunt percepute în raport cu acestea de către utilizatori, incluzând cadrele didactice care predau diverse materii, precum limba și literatura română, matematică, limba engleză, limba franceză, istorie, biologie, geografie, fizică, chimie, informatică și tehnologia informațiilor și comunicațiilor (TIC) etc:

  • 85,5% dintre profesorii de limba și literatura romană regăsesc corectitudinea științifică a informațiilor în manuale (este actualizat, conform prevederilor din cea mai recentă lucrare normativă  – DOOM 3 – ediția din 2021);
  • 64,8% dintre profesorii de matematică și 66.7% dintre profesorii de fizică sunt de părere că manualele editurii Art Klett au informații de actualitate;
  • 72,3% dintre profesorii de istorie consideră că în manualele de Istorie conținutul este adaptat pentru grupa de vârstă țintă;
  • 60,7% dintre profesorii de geografie consideră că în manualele de geografie conceptul didactic este respectat.

73,8% din profesorii care au participat la cercetare utilizează atât manualul digital, cât și cel tipărit în clasă și consideră că această abordare generează o predare mult mai eficientă. Profesorii au evaluat diferite aspecte ale manualelor digitale în funcție de gradul de importanță:

  • 79,4% apreciază activitățile multimedia interactive;
  • 78,8% pun accent pe modul de navigare și pe activitățile multimedia de învățare animate;
  • 77,2% sunt interesați de modul de afișare comutare automată și de activitățile multimedia interactive de învățare statice;
  • 75,8% susțin importanța modului de navigare și a modului de afișare pagină lată.

Studiul de piață a evidențiat și care sunt cele mai apreciate aspecte ale manualelor digitale ale editurii Art Klett de către utilizatori:

  • 55,8% – Activitățile multimedia interactive de învățare (AMII) interactive;
  • 45,8% – Activitățile multimedia interactive de învățare (AMII) animate;
  • 41,2% – Structura meniului;
  • 40,2% – Modul de afișare comutare automată;
  • 38,5% – Activitățile multimedia interactive de învățare (AMII) statice.

****

Art Klett este o editură de carte educațională de referință în România, oferind manuale și auxiliare pentru toate disciplinele școlare, de la clasa 0 până la clasa a XII-a. Proiectul Manuale digitale Art Klett s-a numărat printre primele din România, oferind în prezent structura cu cele mai performante și mai atractive produse de acest tip din mediul școlar. Manualele sunt recomandate de educatori, învățători și profesori de pretutindeni ca cea mai bună soluție pentru educație de înaltă calitate și îndeplinesc criteriile de excelență la nivel european și sunt realizate de autori cu renume și experiență la clasă.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

Zyxel Group recunoscut în Anuarul de sustenabilitate 2024 al S&P Global

Publicat

pe

De

Zyxel Group a fost numit în Top 5% dintre cei mai performanți  și este unul dintre cei patru furnizori din industria sa incluși în acest studiu de referință.

București, 29 aprilie 2024 – Zyxel Networks, lider în furnizarea de soluții de rețea cloud sigure și bazate pe inteligență artificială, a anunțat că Zyxel Group a fost inclus în Anuarul de sustenabilitate 2024 al S&P Global’s Sustainability Yearbook 2024. Performanța remarcabilă a companiei i-a adus un loc în categoriile „Top 5%” și „Industry Mover”, subliniind angajamentul său de neclintit față de practicile durabile de mediu, sociale și de guvernanță (ESG).

Anuarul S&P Global Sustainability Yearbook este include principalele companii cu practici de sustenabilitate de top în industrie și servește drept referință principală pentru investitorii și guvernele din întreaga lume. Companiile sunt evaluate în funcție de performanțele lor ESG din anul precedent. Doar 759 de companii cu performanțe de top au fost incluse în anuarul 2024 – o fracțiune din cele peste 9.400 de companii luate în considerare din 62 de industrii. Doar patru companii din industria echipamentelor de comunicații au intrat în clasament, și anume Zyxel, Cisco, Ericsson și Wistron NeWeb.

În cea mai recentă evaluare a S&P Global, Zyxel a obținut note mari la „Consumul de energie”, „Inovații de proces” și „Inovații de produs”. De asemenea, compania a obținut un punctaj bun la „Măsuri de securitate a rețelelor IT” pentru performanțele sale în materie de securitate cibernetică, în timp ce accentul pus pe drepturile omului pentru forța de muncă și partenerii săi a fost, de asemenea, recunoscut.

Ca parte a angajamentului său de a obține emisii nete zero până în 2050, Grupul Zyxel a lansat o platformă digitală de management pentru a monitoriza utilizarea resurselor de carbon și de energie în cadrul grupului său și al lanțului de aprovizionare, în conformitate cu practicile inițiativei Science Based Targets (SBTi). De asemenea, Zyxel Group își îndrumă lanțul de aprovizionare să adopte practici cu emisii reduse de carbon prin inițiative precum programul de formare Zero Carbon Academy.

Progresul tangibil al companiei în domeniul sustenabilității a primit și alte recunoașteri pe plan intern și internațional, inclusiv un rating MSCI ESG de A în 2023, precum și aurul pentru raportarea sustenabilității și premiul pentru leadership în domeniul securității informațiilor la Premiile pentru sustenabilitate corporativă din Taiwan 2023.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Eveniment11 ore inainte

Coruptie la Prefectura Prahova/Un nou dosar penal/Vizat chiar Virgiliu Nanu – fost șef la OCPI, fost prefect de Prahova din partea PSD și candidat la postul de șef al Consiliului Județean Prahova (I)

In data de 09.05.2024, sub nr R33/459 a fost inregistrata plangerea penala la Parchetul de pe Langa Inalta Curte de...

Administrație locală13 ore inainte

Platforma de audiobook-uri și e-book-uri Voxa se lansează în Italia

București, 15 mai 2024 – Voxa, aplicația de streaming pentru audiobook-uri și e-book-uri, începe expansiunea internațională și își extinde operațiunile...

Administrație locală14 ore inainte

Gaming pentru toți: AGON by AOC își extinde gama de monitoare G4 cu două noi modele accesibile

București, 15 mai 2024 – AGON by AOC, unul dintre cele mai importante branduri de monitoare de gaming și accesorii IT...

Administrație locală15 ore inainte

Avantajele concilierii cu banca față de „darea în plată” și „falimentul personal”

15 mai, București. Contractele dintre consumatori și bănci ar trebui să fie simplificate, iar acest lucru poate veni odată cu...

Administrație locală16 ore inainte

realme anunță noile modele 12 și 12 Plus

București, România, 14 mai 2024 – realme, producătorul de smartphone-uri cu cea mai rapidă creștere la nivel global, anunță noile telefoane...

Eveniment17 ore inainte

RetuRO deschide în Otopeni cel de-al patrulea centru pentru colectarea și procesarea ambalajelor SGR

RetuRO, administratorul Sistemului de Garanție-Returnare, cel mai mare proiect de economie circulară din România, deschide în Otopeni, județul Ilfov, cel...

EvenimentO zi inainte

Cu obraznicia și tupeul marca PSD, Andrei Volosevici se filmează pozând în salvatorul cetății

Consilierul local Cristian Ganea, despre comportamentul primarului Volosevici care descopera…apa calda si se lauda cu proiecte incepute în mandatul trecut:...

Eveniment2 zile inainte

Incursiune în training-ul medicilor, într-o tehnologie a viitorului. Interviu cu Eliza Gârbea, coordonator si manager clinic în „Chirurgie Robotică”

«Ceea ce poți demonstra tu însuți este mai de încredere decât ți-ar prezenta oricine altcineva » ne spune Eliza Gârbea, coordonator...

Eveniment2 zile inainte

Pseudojurnalista si „Clanul Cosma – PSD Prahova” care inseamna fake news, intoxicare, dezinformare, agresivitate fara margini si violenta gratuita – Ziarul Incisiv de Prahova

Probabil toată lumea a văzut deja sondaje de opinie pentru alegerile locale aruncate în spațiul public de diverse partide politice,...

Eveniment3 zile inainte

„Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui”?, competiția de briefuri creative dedicată companiilor și ONG-urilor

La 18 ani de activitate, pastel dă volumul mai tare proiectelor creative care aduc schimbări pozitive în societate și trimite...

Eveniment3 zile inainte

Puma Lansează Campania De Brand „see The Game Like We Do: Forever. Faster.” Pentru A-și Consolida Poziționarea În Performanța Sportivă

Compania globală de sport PUMA a lansat prima sa campanie de brand la nivel mondial din ultimii 10 ani „FOREVER....

Eveniment3 zile inainte

Federația Sindicatelor din Administratia Nationala a Penitenciarelor ( FSANP) a participat la protestul rezerviștilor militari, fiind singura federație din sistemul penitenciar care s-a alăturat protestului – Ziarul Incisiv de Prahova

Idila primarului Andrei Volosevici cu fiica unui SRI-ist, tânăra Andrada Necșulescu, era cunoscuta de mult timp dar, era doar imorala.Si...

Eveniment4 zile inainte

Nu e banc, dar asa s-au nascut bancurile cu militieni! – Ziarul Incisiv de Prahova

Idila primarului Andrei Volosevici cu fiica unui SRI-ist, tânăra Andrada Necșulescu, era cunoscuta de mult timp dar, era doar imorala.Si...

Eveniment5 zile inainte

Lumea s-a saturat de atatea „suzete” conectate de Andrei Volosevici la prejudicierea bugetului – Ziarul Incisiv de Prahova

Idila primarului Andrei Volosevici cu fiica unui SRI-ist, tânăra Andrada Necșulescu, era cunoscuta de mult timp dar, era doar imorala.Si...

Eveniment6 zile inainte

Pentru calvarul de pe străzile din Ploiesti – PSD-istul Andrei Volosevici – a fost agresat verbal si fizic de catre un cetatean al urbei lui Caragiale – Ziarul Incisiv de Prahova

Va dezvaluiam ca, intr-un moment de sinceritate, Virgiliu Nanu, fost șef la OCPI, fost prefect de Prahova din partea PSD...

Știrile Săptămânii