Connect with us

Afaceri

Trenduri de primăvară în optimizarea SEO 

Publicat

pe

Optimizare SEO

În fiecare an la “State of the Union”, oficiali ai Google Search anunță noi caracteristici și îmbunătățiri ale produsului, dar au grijă să dea celor interesați, în special agențiilor de marketing online, și câteva sfaturi în legătură cu trendurile și viitoarele modificări ale algoritmilor.

Conform ultimei ediții din acest an, la momentul actual, Google indexează mai mult de 130 trilioane de pagini, așa că devine din ce în ce mai evident faptul că pentru a obține o poziție bună în momentul unei căutări, website-ul tău are nevoie de ajutorul și experiența unor profesioniști în domeniu. Creșterea atenției pentru imagini, orientarea spre mobil și zvonurile despre lansarea unor servicii pentru realitate augmentată și modele 3D sunt factori care atrag atenția asupra importanței pe care continuă să o aibă contentul și prioritizarea acestuia în cadrul motorului de căutare.

Încă din 2018, algoritmii Google au fost în centrul atenției odată cu seria de update-uri în sistemul de ranking a diferitelor categorii de website-uri. Foarte simplificat, scopul Google continuă să fie acela de a găsi cea mai bună metodă de a optimiza căutările și de a oferi celor care folosesc motorul de căutare cele mai relevante rezultate.

Beneficiile optimizării SEO: de la ranking la UX

Toată lumea cunoaște faptul că traficul pe site depinde în mod direct de poziția pe care acesta o ocupă la momentul căutării anumitor cuvinte cheie relevante, iar eforturile agențiilor de marketing online din acest domeniu s-au axat de-a lungul timpului și pe optimizarea SEO a paginilor pentru a obține un ranking cât mai înalt.

În ultima perioadă însă, se poate observa cum experiența utilizatorului (UX) devine un factor important și relevant pentru indexarea site-urilor. Astfel, motorul de căutare își dorește să găsească și prioritizează afișarea unei pagini mobile-friendly, pe care utilizatorii petrec în general mult timp și are rate de bounce scăzute. Pozele și filmulețele integrate în cadrul site-ului cântăresc și ele suficient de mult, fiind considerate elemente importante pentru o experiență excepțională a vizitatorilor.

Diy sau ajutor profesionist? 

Totalitatea proceselor tehnice și a acțiunilor pe care trebuie să le implementezi pentru a-ți poziționa site-ul cât mai sus în căutările de pe Google poate reprezenta o bătaie de cap pentru o persoană nefamiliarizată cu SEO. 

Cu siguranță cea mai simplă metodă este să apelezi la specialiști în domeniu, specialiști care îți pot garanta un bun ROI, creșterea vânzărilor și a notorietății brandului. O agenție de marketing online precum Bullet Advertising te poate ajuta să generezi eficient și cu ușurință trafic targetat pe site-ul tău, tocmai pentru a ajuta motorul de căutare să te poziționeze din ce în ce mai sus în ceea ce privește relevanța pentru utilizatori. De la strategie, la optimizarea ratei de conversie și crearea unui content relevant, agenția se ocupă de oferirea unei soluții complete și integrate pentru a atrage atenția atât potențialilor tăi clienți, cât și… roboțeilor de la Google.

Și cel mai important: nu este nevoie să îți bați tu capul să înțelegi și să implementezi SEO Onpage sau SEO Offpage. Canalizează-ți timpul și energia pentru îndeplinirea obiectivelor de business și lasă echipa Bullet Advertising să se ocupe de optimizarea SEO.

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Afaceri

Care sunt cele mai importante mijloace de promvare a unei firme?

Publicat

pe

Odată cu deschiderea pieței online, datele problemei s-au modificat simțitor. Într-adevăr există posibilitatea de a avea succes și în afara acestui mediu, dar totul ține de specificul afacerii, de produsele, serviciile furnizate și de publicul căruia se adresează acestea. Însă pentru a avea succes atâ online cât și offline, cel mai bine este să fie identificate corect mijloacele și strategiile cele mai eficiente de promovare, să aveți mereu idei noi și curajul de a ale pune în practică.

Iară care sunt cele mai importante instrumente de promovare a unei afaceri:

  • Urmăriți să aveți mereu un site actual, modern, adaptat nevoii de informare și de căutare a clienților vizați. Lumea este într-o continuă dinamică și afacerea voastră trebuie să fie în permanență conectată la această schimbare a perspectivei și modului de abordare.

  • Selectați-vă de la început care sunt cuvintele cheie pe care doriți să vă axați promovarea. Creați un conținut care să fie optimizat pe aceste cuvinte și care să vă ajute să obțineți mai ușor o poziție cât mai bină în motoarele de căutare.

  • Promovați-vă afacerea și produsele pe site-uri de specialitate sau în publicații cu autoritate. Fără acest gen de angajare, șansa de a ajunge în atenția unui public cât mai larg este mult întârziată.

  • Folosiți cu încredere Google Ads și Facebook Ads. Prin alocarea unui buget adecvat și prin selectarea cât mai clară a publicului căruia doriți să vă adresați puteți atrage trafic important pe site și puteți avea conversii imediate.

  • Conectați-vă site-ul cu cele mai folosite rețele de socializare, Facebook, Instagram, LinkedIn etc. Acestea sunt canale importante pentru a comunica liber și util cu cei interesați și pentru a-i ține la curent cu noutățile de pe site-ul vostru și chiar din domeniu.

  • Adăugați la site un blog, pe care să publicați constant articole interesante despre companie, produse, evenimente, lansări, promoții, noutăți etc. Prin modificările permanente de pe site, veți arăta Google că sunteți dinamic și că site-ul vostru este unul de interes.

  • Pentru a avea o comunicare cât mai bună cu clienții și pentru a-i face să fie în permanență interesați de produsele sau serviciile disponibile, creați un newsletter, pe care să-l trimiteți periodic. Oferirea de informații utile, într-o formă plăcută și accesibilă poate contribui foarte mult la obținerea unei baze de clienți loiali.

  • Realizați filmulețe de prezentare cu afacerea și cu produsele vizate spre promovare. Cu cât acestea vor fi mai reușite, utile și mai originale, cu atât vor fi mai bine receptate. Acest gen de comunicare este cel mai apreciat la ora actuală.

Acestea sunt doar cateva idei de promovare a unei firme oferite de Edcora.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Afaceri

Texte de promovare a produselor

Publicat

pe

Concentrarea unei campanii de marketing pe un produs, pe produse sau pe o categorie de produse poate fi foarte utilă. Acest lucru este valabil atât când vorbim despre un produs nou, cu specificații și caracteristici inovatoare, cât și atunci când vorbim despre produse pentru care cererea este ridicată, dar și concurența este acerbă.

Provocarea este la fel de mare atât pentru un brand cunoscut, cât și pentru o firmă aflată la început.

Și într-un caz și în celălalt, în funcție de buget și scopul urmărit, imaginația și conceperea unei strategii de marketing și conținut cât mai bine puse la punct joacă un rol foarte important.

De ce este scrierea unui conținut de calitate o sursă bună de marketing?

Fie că doriți să promovați un produs, fie că prin promovarea acestuia vreți să vă creșteți notorietatea sau să atrageți clienți în site, care să cumpere și alte produse sau produse similare, descrierea și calitatea textului utilizat în acest scop este foarte importantă.

Nu veți reuși niciodată să convingeți un client, dacă textul utilizat în reclamă este mediocru sau invers, dacă realizați un text de promovare foarte bun, iar produsul nu corespunde sau informația din site, care ar putea interesa este îndoielnică.

Care sunt acele texte pentru promovarea produselor care trebuie avute în vedere de orice vânzător?

O altă categorie de texte, extrem de importante pentru a face vânzare este reprezentată de advertoriale. Fiind o îmbinare inteligentă între reclamă și nevoia de informare, ele sunt de multe ori o sursă semnificativă de trafic. Cu cât autoritatea site-urilor pe care sunt publicate este mai mare și vor avea mai multe vizualizări, cu atât vor crește și șansele voastre de a obține mai mulți clienți interesați. În acest sens, este foarte important să găsiți o agenție SEO sau un copywriter talentat, care să se priceapă să camufleze mesajul publicitar într-un text cât mai incitant și convingător.

O a treia formă de a face publicitate unui produs este reprezentată de realizarea de texte și prezentări interesante pentru rețelele de Social Media. Facebook, Instagram, LinkedIn etc.. Prin postarea de conținut bine gândit și targetat și prin posibilitatea de a fi vizualizate de multe persoane, cărora dacă le place ce citesc și văd acolo pot distribui și share-ui gratuit acele prezentări, vă puteți bucura de o altă sursă importantă de trafic.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Afaceri

Texte de promovare a produselor

Publicat

pe

Concentrarea unei campanii de marketing pe un produs, pe produse sau pe o categorie de produse poate fi foarte utilă. Acest lucru este valabil atât când vorbim despre un produs nou, cu specificații și caracteristici inovatoare, cât și atunci când vorbim despre produse pentru care cererea este ridicată, dar și concurența este acerbă.

Provocarea este la fel de mare atât pentru un brand cunoscut, cât și pentru o firmă aflată la început.

Și într-un caz și în celălalt, în funcție de buget și scopul urmărit, imaginația și conceperea unei strategii de marketing și conținut cât mai bine puse la punct joacă un rol foarte important.

De ce este scrierea unui conținut de calitate o sursă bună de marketing?

Fie că doriți să promovați un produs, fie că prin promovarea acestuia vreți să vă creșteți notorietatea sau să atrageți clienți în site, care să cumpere și alte produse sau produse similare, descrierea și calitatea textului utilizat în acest scop este foarte importantă.

Nu veți reuși niciodată să convingeți un client, dacă textul utilizat în reclamă este mediocru sau invers, dacă realizați un text de promovare foarte bun, iar produsul nu corespunde sau informația din site, care ar putea interesa este îndoielnică.

Care sunt acele texte pentru promovarea produselor care trebuie avute în vedere de orice vânzător?

O altă categorie de texte, extrem de importante pentru a face vânzare este reprezentată de advertoriale. Fiind o îmbinare inteligentă între reclamă și nevoia de informare, ele sunt de multe ori o sursă semnificativă de trafic. Cu cât autoritatea site-urilor pe care sunt publicate este mai mare și vor avea mai multe vizualizări, cu atât vor crește și șansele voastre de a obține mai mulți clienți interesați. În acest sens, este foarte important să găsiți o agenție SEO sau un copywriter talentat, care să se priceapă să camufleze mesajul publicitar într-un text cât mai incitant și convingător.

O a treia formă de a face publicitate unui produs este reprezentată de realizarea de texte și prezentări interesante pentru rețelele de Social Media. Facebook, Instagram, LinkedIn etc.. Prin postarea de conținut bine gândit și targetat și prin posibilitatea de a fi vizualizate de multe persoane, cărora dacă le place ce citesc și văd acolo pot distribui și share-ui gratuit acele prezentări, vă puteți bucura de o altă sursă importantă de trafic.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Eveniment6 ore inainte

EXCLUSIV/Iata cate ceva despre gasca lui Orban din sfere ale puterii PSD…/Oare nu or fi stiut PSD – isti despre relatiile oculte ale lui Orban propus premier acum!

Asociatia Judecatorilor pentru Apararea Drepturilor Omului avertizeaza intr-un comunicat emis luni. AJADO il distruge pe Iohannis: „Intentia declarata a Presedintelui...

EvenimentO zi inainte

”Fantoma Albă” revine la BSIJ, șefi MAI audiați!

(Preluare National – Catalin Tache): Iată că seria de ”lovituri” din ultimele zile în care am dezvăluit planul ”nebun” de...

Eveniment2 zile inainte

ANAF să ceară acordul deținutului Sorin Blejnar de a îl pune pe afișele ,,fără contrabandă”

O a doua chestiune observată la metrou (pe lângă cea cu emag-Mihai Șora despre care am scris) este următoarea: au...

Eveniment3 zile inainte

Moțiunea ciolanului a trecut – Ziarul Incisiv de Prahova

Judecatoarele MORAR Maria si DRASOVEANU (LIMPEDE) Corina, de la Judecatoria Sibiu, care au “cercetat”, respectiv motivat si semnat, Sentinta civila...

Eveniment4 zile inainte

Bomba lui Valeriu Stoica: USR ar putea deveni noul PSD

Judecatoarele MORAR Maria si DRASOVEANU (LIMPEDE) Corina, de la Judecatoria Sibiu, care au “cercetat”, respectiv motivat si semnat, Sentinta civila...

Eveniment5 zile inainte

BOMBA: SIIJ cerceteaza judecatoarele din Sibiu care au legalizat succesiunea Forumului German condus de Iohannis dupa organizatia hitlerista Grupul Etnic German

Judecatoarele MORAR Maria si DRASOVEANU (LIMPEDE) Corina, de la Judecatoria Sibiu, care au “cercetat”, respectiv motivat si semnat, Sentinta civila...

Eveniment6 zile inainte

Cum taman o colaboratoare a Securității ca politie politica cu dosar de retea, nobody pe planeta, ajunge șefa USR București?

(Preluare National – Valentin Boeru): Tensiunea a ajuns la cote mari. Ambii jucători își vor etala cărțile pentru a se...

Uncategorized6 zile inainte

Fereste-ti copiii de aceste practici nesanatoase!

Copiii sunt cele mai fragile organisme, inca de la primele luni de viata si chiar si dupa perioada adolescentei. E...

Eveniment7 zile inainte

Cum functioneaza mintea unui parior

În acest prim episod documentez circuitul legalizării de acte false, prin procurori, a rețelei de ofițeri legendați ai fostei Securități,...

EvenimentO săptămână inainte

Comisarul de poliție ANA MARIUS CĂTĂLIN de la DNA ST Ploiesti – specialist in “ecologie” – a terminat o facultate neacreditata la acea vreme

He he he! Înțeleg că domnul Cristian Tudor Popescu a ajuns la legea atracției universale a lui Newton, reproșându-i profesorului...

EvenimentO săptămână inainte

ȘOC! De ce pleacă Birchall în Luxemburg!

(Preluare National – Catalin Tache): Acum, că ”revocata” păstrată încă de Klaus Iohannis ”în vitrina” Ministerului Justiției va reprezenta România...

EvenimentO săptămână inainte

SOC SI GROAZA/ Procurorul Negulescu Mircea era perceput de sefii sai ierahici ca este interfata dintre procurorul general al Romaniei si Servicii, si cand spunem servicii ne referim la structurile informative S.R.I., S.I.E., UM 0962, actualul D.LP.I.

JUSTITIE CU TARNACOPUL – Avocata Ioana Prajescu a fost amendata cu 5.000 lei de judecatorul Dragos Bogdan Achitei de la...

Eveniment2 săptămâni inainte

Soțul șefei DIICOT, arestat de DNA!

(Preluare National – Catalin Tache): Iată că gestul ”eroic” făcut de Felix Bănilă în chiar ultima clipă a vremelnicului său...

Eveniment2 săptămâni inainte

Umbrele lui “Zdreanta” si “Lucica”

Ia uitati ce informatii ne-au parvenit la redactie privind anumiti judecatori despre care exista suspiciuni ca ar fi apropiati sau...

Eveniment2 săptămâni inainte

“Omul care l-a permit pe biciul Securității din închisoarea Aiud pleacă din Grupul (de reflecție) de Dialog Social?”

Ceeeeeee? Liiceanu a demisionat din Grupul de Dialog Social? Omul care l-a permit pe biciul Securității din închisoarea Aiud pleacă...

Știrile Săptămânii