Connect with us

Administrație locală

Synology® lansează VS600HD, un sistem de monitorizare și gestionare pentru Surveillance Station

Publicat

pe

București, România – 13 noiembrie 2023-Synology a anunțat astăzi lansarea VisualStation VS600HD, o stație de monitorizare și gestionare pentru Synology Surveillance Station1. VS600HD suportă până la două ecrane 4K și este ușor de montat pe spatele ecranelor care au montură VESA, permițând astfel implementări eficiente din punct de vedere al spațiului pentru echipele de securitate.

Stația de supraveghere permite gestionarea întregului sistem de monitorizare și oferă posibilitatea de a integra mai multe monitoare pentru vizualizarea camerelor de supraveghere. Cu suport de până la 50 de fluxuri video, VS600HD este ideal pentru a monitoriza spații foarte mari, zone aglomerate sau zone industriale.

„VS600HD face extrem de simplă crearea unei soluții de monitorizare personalizate”, a declarat Joseph Liang, Product Manager Synology pentru produsele de supraveghere. „Am proiectat VS600HD pentru a fi plug-and-play, permițând monitorizarea și gestionarea eficientă din punct de vedere energetic, al spațiului dar și al controlului.

Implementare flexibilă

Cu două ieșiri HDMI 4K, VS600HD suportă afișarea simultană a până la 50 de fluxuri de camere dispuse pe două ecrane. Mai multe VS600HD-uri pot fi implementate în tandem pentru a susține sisteme de monitorizare video mai extinse. Astfel, se pot crea sisteme avansate de monitorizare pentru diferite instituții sau zone publice unde este necesară o monitorizare extinsă, cum ar fi metroul sau piețe publice.

Synology VS600HD oferă suport pentru monitorizarea simultană a până la 50 de canale la 600FPS/720p, precum și standardele de compresie video H.265 și H.264. Toate fluxurile video pot fi gestionare dintr-un singur loc cu ajutorul funcțiilor oferite de Surveillance Station. Tabloul de bord oferă acces la fluxurile video live, la înregistrări, evenimente de securitate și funcții.

Mai mult, sistemul permite cartografierea spațiului supravegheat inclusiv pe etaje, oferind o imagine de ansamblu clară a locațiilor și a unghiurilor de supraveghere

Platformă de supraveghere securizată

Synology Surveillance Station și VS600HD suportă fluxuri video HTTPS împreună cu opțiuni suplimentare de criptare la nivel de volum și la nivel de fișier pentru a proteja imaginile înregistrate. VS600HD este conform cu cerințele federale americane NDAA și TAA, asigurând utilizatorii de aderarea sa la standardele de securitate.

În funcție de implementări, poate fi activat accesul personalizat la funcțiile camerelor, hărți, înregistrări anterioare și multe altele pentru a permite un răspuns mai rapid la incidente de securitate. Surveillance Station suportă permisiuni și delegări per utilizator pentru o flexibilitate maximă dar și pentru o mai bună siguranță, datele putând fi accesate doar de anumite persoane.

Disponibilitate

VS600HD este disponibil începând de astăzi prin intermediul partenerilor Synology. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați https://www.synology.com/products/VS600HD

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Administrație locală

Elena Pap, Numită Director Europa în cadrul Up Group: Un Pas Strategic în Expansiunea Europeană

Publicat

pe

De

București, 17 Iunie 2024 – Up România anunță numirea Elenei Pap în funcția de Director Europa în cadrul Up Group, după o carieră de peste 20 de ani în care a ocupat poziția de CEO al Up România, în ultimii patru ani având cumulativ și poziția de Director Regional Up Group.

Elena Pap este recunoscută pentru performanțele sale excepționale și contribuțiile semnificative la dezvoltarea companiei pe piața beneficiilor extrasalariale din România.

Elena Pap a reușit să transforme Up România, dintr-o companie orientată către produse tradiționale, într-o companie orientată către tehnologie și inovație, consolidându-i poziția și extinzând afacerea în mod semnificativ. Sub conducerea sa, compania a cunoscut o creștere importantă, diversificându-se în noi segmente de piață. Elena a implementat inovații valoroase și a promovat dezvoltarea continuă a echipei, creând o cultură organizațională pozitivă, care susține dezvoltarea personală a fiecărui membru al echipei, fiind mereu focusată pe oamenii din jur.

Funcția de CEO al Up România va fi preluată de Gina Pavel, fost Director General Adjunct, care va continua să dezvolte compania pe baza fundației solide stabilite de Elena Pap, menținând standardele de excelență și inovație. Funcția de Director Regional pentru țările România, Moldova, Serbia, Bulgaria și Grecia, deținută anterior de Elena Pap, este preluată de Pierre-Jean Fossat, consolidând astfel echipa de management regional a Up Group.

„Sunt onorată să preiau această nouă responsabilitate în cadrul Up Group și să contribui la strategia noastră de consolidare și expansiune pe piața europeană. Mulțumesc echipei Up România pentru colaborarea excelentă de-a lungul anilor și sunt încrezătoare că Gina Pavel va continua să ducă mai departe această moștenire cu succes. Rămân în continuare alături de filiala din România.” a declarat Elena Pap, Director Europa Up Group.

Cu o experiență vastă în domeniul financiar și managementul echipelor, Elena Pap este un pionier al industriei beneficiilor extrasalariale. Elena a fost un susținător activ al intereselor industriei din poziția de Președinte al Asociației Profesionale a Emitenților de Tichete Valorice (APET) și o prezență activă în zona de business. În prezent, este membru ales în Consiliul Director CCIFER (Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Franceză în România). Elena Pap este absolventă a Academiei de Studii Economice București, specializarea finanțe, credit și contabilitate.

Despre Grupul Up: 

Grupul Up este un grup internațional şi solid. Prezent în peste 23 de țări, Grupul Up își adaptează expertiza la specificul local. Zi de zi este alături de 22 de milioane de persoane din întreaga lume, prin zeci de mărci de produse și servicii.

www.up.coop 

Despre Up România

Up România face parte din Grupul Up, deservește peste 25.000 de clienți și peste 1.3 milioane de beneficiari pe Up Dejun, Up, Cadou, Up Vacanță. La aceștia se adaugă peste 1.2 milioane de beneficiari pe Up Social din 150 de proiecte sociale naționale și locale care au fost realizate în ultimii 6 ani.  Cu o prezență de peste 20 de ani în România, compania oferă diverse instrumente de motivare și soluții financiare avantajoase pentru performanța businessului companiilor, printre care se numără produse și servicii pentru salariați, platforma de beneficii flexibile Up MultiBeneficii, soluții digitale interactive de incentivare și recompensare STIM Online, servicii dedicate comercianților, precum și soluții personalizate pentru modernizarea sectorului de acțiune socială.

Up MultiBeneficii este soluția Up România dedicată companiilor, ce oferă gestionarea eficientă a beneficiilor extrasalariale puse la dispoziția angajaților. Platforma Up MultiBeneficii prezintă un pachet atractiv de beneficii și oferte speciale ce pot fi alese chiar de către angajat în funcție de nevoile sale, generând un avantaj competitiv pe piață pentru angajator, iar pentru angajat, autonomie și flexibilitate.

Prin intermediul campaniei „Redefinim Munca”, Up România își propune să schimbe perspectiva asupra muncii, aducând schimbări semnificative în abordarea acesteia.

Up România este certificată Great Place to Work, al doilea an consecutiv în 2023.

Mai multe detalii pe www.upromania.ro.

Aplicația Up Mobil poate fi descarcată de pe App Store, Google Play sau Huawei AppGallery.

Persoană de contact:

Oana Alexandru Constantinescu

PR Expert

oconstantinescu@upromania.ro

+40 746 153 481

Facebook Comments
Citeste in continuare

Administrație locală

Noul monitor Philips dedicat productivității: modelul 49B2U6903CH dispune de funcții precum Thunderbolt 4, Busylight, Webcam Autoframing și multe altele

Publicat

pe

De

București, 25 iunie 2024 –  Philips prezintă un nou monitor dedicat productivității, ideal într-un mediu de lucru profesional. Philips 49B2U6903CH prezintă o serie de caracteristici care facilitează colaborarea la locul de muncă, precum un ecran mare de 48,8 inchi cu o rezoluție 5120 x 1440 px, o cameră web cu abilitate de autoîncadrare.

Dezvoltat pentru mediul profesional

Una dintre caracteristicile principale ale Philips 49B2U6903CH este portul Thunderbolt 4 care suportă semnal video de înaltă rezoluție și oferă transport multi-stream pentru conectarea în lanț (daisy chain), îmbunătățind considerabil conectivitatea monitorului.

Alte funcții precum camera web ajustabilă cu abilitate de autoîncadrare, microfonul cu anulare a zgomotului și lumina Busylight sporesc modalitățile de  colaborare online.  Prin activarea tuturor celor trei funcții, Philips 49B2U6903CH poate ajusta vederea camerei web pentru a încadra toți participanții. De asemenea, monitorul poate fi înclinat înainte și înapoi, în limita a 30 de grade, pentru o flexibilitate mărită și un confort maxim în timpul ședințelor lungi.

În plus față de aceste caracteristici, lumina Busylight se poate sincroniza cu programul Microsoft Teams și se va transforma în roșu atunci când statusul este „ocupat” sau „nu deranjați”, oferind celorlalți colegi informații despre disponibilitatea utilizatorului.

Productivitate mărită datorită funcției Smart KVM

Funcția Smart KVM integrată este ideală pentru a efectua mai multe sarcini prin comutarea de  la o sursă la alta (de exemplu laptop și PC), prin simpla apăsare a tastei „Ctrl” de trei ori. Mai mult, ecranul mare de 49 inchi poate înlocui o configurație cu două monitoare, oferind astfel un flux de lucru fără întreruperi. În plus, Philips 49B2U6903CH oferă o opțiune de depozitare convenabilă pentru orice pereche de căști, cu ajutorul unui suport dedicat, situat pe rama monitorului.

Caracteristici suplimentare pentru Philips 49B2U6903CH

Pentru ca completa experiența de utilizare, Philips 49B2U6903CH dispune de o ramă curbată adaptată câmpului vizual, în timp ce ecranul dispune de certificare DisplayHDR 400. Modul Low Blue și  Flicker-Free reduc oboseala ochilor în timpul orelor îndelungate petrecute în fața ecranului, iar suportul reglabil pe înălțime se adaptează preferințelor ergonomice ale fiecărui utilizator.

Preț și disponibilitate

Philips 49B2U6903CH va fi disponibil începând cu finalul lunii iunie la prețul recomandat de 6668 Lei.

Despre MMD

MMD-Monitors & Displays Holding BV („MMD”), înregistrată în Olanda, cu sediul central în Amsterdam, este o companie deținută în totalitate de TPV Technology Limited („TPV”), care este unul dintre cei mai mari producători de monitoare și TV-uri LCD din lume.

MMD-Monitors & Displays Holding BV („MMD”) comercializează și vinde exclusiv ecrane LCD marca Philips în întreaga lume sub licență de marcă înregistrată de Koninklijke Philips NV.  Cu ajutorul puterii brandului Philips și a experienței TPV în producția de ecrane, MMD folosește o abordare rapidă și concentrată pentru aducerea de produse inovatoare pe piață.

https://mmdmonitors.com/

Facebook Comments
Citeste in continuare

Administrație locală

Creditul de consum este preferat celui ipotecar

Publicat

pe

De

Fraudele online frânează digitalizarea bancară

26 iunie, București. Perioada de incertitudine din prezent a dus la stagnarea cererii pentru creditele ipotecare și la creșterea economisirii. Bancherii observă chiar o tendință de economisire reflectată în produsele de investiții pe termen lung.  Nu aceeași precauție o arată consumatorii care se confruntă cu tentativele de fraudă bancară sau falsele oferte de investiții care circulă online. Din cauza acestora, procesul de digitalizare este frânat chiar de către instituțiile financiar-bancare care se văd nevoite să introducă mecanisme suplimentare de control pentru a crește siguranța tranzacțiilor.

Sunt doar câteva dintre temele dezbătute în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB), în al 7-lea episod din #PodcasturileCSALB, în care sunt invitați Vladimir Kalinov  și Valentin Cocean, într-o discuție moderată de Irina Chițu.

| PODCAST CSALB | 

Este al 4-lea an când în interviurile CSALB participă top managementul sistemului bancar și experți din domeniul juridic. Anul acesta și jurnaliști reputați din domeniul economic sunt invitați să dezbată principalele subiecte din banking, în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB). Analizăm noutățile și impactul lor în piața financiar-bancară, precum și relația consumatorilor cu instituțiile de credit într-un context socio-economic volatil și imprevizibil.

 „La ora actuală, creditul de consum este principalul produs pe care îl acordăm. Pentru creditele ipotecare vedem o cerere mai mică. De exemplu, în primul trimestru creditele ipotecare au crescut cu mai puțin de un procent, în timp ce creditele de consum au o creștere de peste 7%. Creșterea modestă pentru creditele ipotecare vine ca urmare a incertitudinii pe care o traversăm. Suntem într-o perioadă în care nu este clar pe ce venituri ne putem baza în viitor. În condițiile în care creditul ipotecar implică o obligație care trebuie respectată o perioadă lungă de timp, decizia de a contracta un împrumut pentru o locuință este amânată de consumatori. Cumva clienții, la ora actuală, așteaptă să vadă ce urmează.

Pe de altă parte, observăm o tendință nouă și un comportament mult mai responsabil al clienților noștri. Aceștia nu mai cheltuie toți banii pe care îi câștigă, ci aleg să contribuie la produsele de economisire, precum pensii sau produse de asigurare. Aceste produse au rată lunară, regulată, iar oamenii transferă disciplina rambursării creditelor în zona de economisire. Încet-încet, clienții încep să se gândească la produsele financiare pe care le pot folosi în viitor, pentru a-și menține standardul de viață actual. Un alt motiv pentru care se întâmplă acest lucru este că nivelul de trai al românilor a crescut mult în ultimii 15 ani. Odată cu acest fapt nevoile au evoluat, după ce au fost satisfăcute cele imediate. Până acum toată piața bancară s-a concentrat mai mult pe creditare. Odată cu atingerea unui prag de stabilitate nu a mai fost nevoie să cumpărăm mașini sau aparate electrocasnice în fiecare an. Faptul că avem mai mulți bani la dispoziție i-a făcut pe mulți să se gândească la cum va arăta viața lor mai târziu. Mai ales că acest mai târziu”, la ora actuală, continuă să fie plin de incertitudine.” 

„Dacă ar fi să faceți un clasament, care sunt cele mai importante probleme cu care consumatorii vin în această perioadă, atât direct către bancă, cât și la CSALB?

 

 

 „Întâlnim tot mai multe cazuri de fraudă cibernetică. Oameni care sunt păcăliți, pierd mulți bani, iar apoi vin către bancă pentru a recupera acești bani. Din păcate, nu este deloc ușor să recuperăm banii care dispar din conturile clienților. Primim și multe solicitări de informații de la Poliție, care încearcă să afle exact ce s-a întâmplat, însă intervenția este foarte dificilă. Infractorii informatici folosesc deopotrivă tehnologia și dorința utilizatorilor de a câștiga bani repede și fără efort. Infractorii se folosesc de mitul că pe internet oamenii se îmbogățesc din investiții speculative. Întotdeauna mă surprinde naivitatea celor care cred că pun 10 mii de lei și în două luni câștigă 200 de mii de lei. Eu am încă în memorie jocurile piramidale din anii 90, când oamenii au pierdut sume importante de bani. Ei trebuie să înțeleagă că nu există situații reale în care să poți face bani mulți atât de repede.

La nivelul băncii am început să construim sisteme de protecție pentru clienți. Este un paradox că digitalizarea ne-a făcut să câștigăm în rapiditate, dar tot ea ne determină să punem mecanisme de frânare.  Am introdus inclusiv posibilitatea de a-i suna pe clienți pentru a ne asigura că nu avem de-a face cu o fraudă în cazul anumitor tranzacții care par suspecte. Am limitat la un singur device autorizarea anumitor tranzacții, iar în aplicația de banking am pus sisteme de protecție care recunosc controlul de la distanță al unui telefon, de exemplu.

Oamenii trebuie să știe că banca nu le va cere niciodată parole sau PIN-uri. Vom invita de fiecare dată clientul să ajungă în una din agențiile noastre pentru o discuție față în față, mai ales dacă este vorba despre o presupusă fraudă. Banca poate să sune dacă există o operație cu caracter dubios pe cont, dar întotdeauna va fi făcută identificarea clientului direct în aplicația băncii.

Relația umană continuă să fie foarte importantă, mai ales pentru produsele complexe precum asigurările sau investițiile. Pentru produse mai simple clienții preferă interacțiunea digitală. Peste 60% dintre clienții noștri interacționează zilnic cu banca prin intermediul aplicației.”  

Dacă ar fi să facem un top, ce s-a negociat cel mai mult sau ce solicită consumatorii în negocierea cu banca din cadrul CSALB, într-o ordine aleatorie a importanței, cred că sunt diverse eliminări de comisioane, creditele în franci, fraudele bancare și intrarea în negociere după deschiderea procedurii de executare silită.

Legat de comisioane, atrag atenția că sunt aruncate în piață tot felul de idei, uneori chiar de către colegi avocați, pe care consumatorul le poate înțelege greșit. După expunerea la aceste mesaje, consumatorul este tentat să califice drept abuzivă orice clauză din contract. De exemplu, pentru că multe bănci au renunțat la comisionul de administrare, s-a preluat greșit ideea că acesta ar fi interzis de dispozițiile legale.

În concilierile care pleacă de la creditele în CHF întotdeauna tindem către o reducere de sold care să compenseze, cumva, evoluția francului. În problemele generate de fraude nu prea este de negociat, pentru că soluția vine exclusiv din partea băncii, care alege să își ajute clientul. Deoarece, în majoritatea cazurilor, este vorba de greșeli pe care le fac consumatorii, nu de vreo vină a băncii.

Alte tipuri de negocieri sunt declanșate după deschiderea procedurii de executare silită. În continuare purtăm negocierea cu banca, pentru că noi nu avem nicio autoritate față de executorul judecătoresc, iar cine plătește taxele de executare reprezintă un capitol separat în negocierea consumator-bancă. Scopul negocierii este să repunem creditul în plată, eventual după o restructurare a lui, astfel încât consumatorul să reia plata unor rate pe care în mod real își permite să le achite. Lucrurile vor continua, nu neapărat ca înainte, poate chiar mai bine decât erau înainte de a fi declarat scadent și de a se recurge la procedurile de executare.”   

Despre CSALB: CSALB este o entitate înființată ca urmare a unei Directive europene și intermediază gratuit și în mai puțin de trei luni negocierea dintre consumatori și bănci sau IFN-uri pentru contractele aflate în derulare. Consumatorii din orice județ al țării pot trimite cereri către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) completând un formular online direct pe site-ul www.csalb.ro. Dacă banca acceptă intrarea în procedură de conciliere/negociere este desemnat un conciliator. CSALB colaborează cu 17 conciliatori, dintre cei mai buni specialiști în Drept, cu expertiză în domeniul financiar-bancar. Totul se rezolvă amiabil, iar înțelegerea părților are puterea unei hotărâri în instanță. Mai multe informații despre activitatea Centrului puteți obține și la telefon 021 9414 (apel cu tarif normal).

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Uncategorized18 ore inainte

Review Zyxel NWA50AX

Zyxel NWA50AX este un punct de acces (AP) Wi-Fi 6 robust și accesibil, destinat micilor afaceri și birourilor de acasă....

Uncategorized23 de ore inainte

Succesul Antreprenorial în Era Digitală: Sfaturi și Strategii pentru Femei de Afaceri

Femeile antreprenor au oportunități vaste pentru a-și dezvolta afacerile și a-și extinde influența. La SecurMeNow, suntem dedicați succesului femeilor antreprenor,...

echipamente horeca echipamente horeca
Uncategorized2 zile inainte

Ce echipamente HoReCa va asigura ca nu ramaneti niciodata fara gheata?

Industria HoReCa (Hoteluri, Restaurante, Catering) depinde de multe detalii pentru a asigura satisfactia clientilor. Unul dintre aceste detalii este asigurarea...

Ce tipuri de lemn sunt cele mai potrivite pentru construcții? Ce tipuri de lemn sunt cele mai potrivite pentru construcții?
Afaceri3 zile inainte

Ce tipuri de lemn sunt cele mai potrivite pentru construcții?

Lemnul a fost folosit de mii de ani ca material de construcție datorită durabilității, esteticii și versatilității sale. Alegerea tipului...

Uncategorized3 zile inainte

Noile Samsung Galaxy Watch7, Galaxy Watch Ultra și Galaxy Ring vin cu soluții inteligente pentru bunăstarea utilizatorilor

Cele mai recente produse de tip Wearables de la Samsung le oferă oamenilor noi experiențe inteligente conectate și contribuie la...

Uncategorized4 zile inainte

Tehnologii de Digitalizare Esențiale pentru Antreprenori în 2024: Găsește-ți Avantajul Competitiv

În 2024, digitalizarea nu mai este doar o opțiune, ci o necesitate pentru orice antreprenor care dorește să rămână competitiv...

Afaceri6 zile inainte

Serviciul de rent a car este o solutie de mobilitate

In contextul actual al calatoriilor, fie ca sunt realizate in scop turistic sau de afaceri, mobilitatea devine un element esential....

UncategorizedO săptămână inainte

Philips lansează patru monitoare noi din seria E1 dedicată productivității

București,  3 iulie 2024 – Philips Monitors extinde seria E1 cu patru noi modele dedicate profesioniștilor din mediile de lucru dinamice....

UncategorizedO săptămână inainte

Raportul Anual de Sustenabilitate al MetLife a fost publicat: Construim un viitor mai încrezător

București, 4 iulie 2024: Grupul MetLife, în cadrul căruia este afiliat unul dintre principalii jucători din piața asigurărilor de viață...

Ce taxe de tranzit sunt aplicabile pentru transportul de marfă între România și Anglia Ce taxe de tranzit sunt aplicabile pentru transportul de marfă între România și Anglia
AfaceriO săptămână inainte

Ce taxe de tranzit sunt aplicabile pentru transportul de marfă între România și Anglia?

Transportul de marfă între România și Anglia implică o serie de taxe și costuri care trebuie luate în considerare pentru...

UncategorizedO săptămână inainte

SOLE lansează: Pop-Up Store SOLE 2024 – Discover. Shop. Shine.

România – 3 iulie 2024 – SOLE.ro , retailerul de top în produse cosmetice de înaltă calitate, are plăcerea de a...

UncategorizedO săptămână inainte

Transformă-ți Afacerea cu Fonduri Europene: Cum Digitalizarea Îți Poate Crește Succesul în Startup Nation 2024

Transformarea afacerilor prin digitalizare nu este doar un trend, ci o necesitate. Programul Start-Up Nation 2024 oferă o oportunitate excelentă pentru...

UncategorizedO săptămână inainte

Pregătește-te pentru sezonul de construcții 2024 cu Somfy

Odată cu venirea verii și a zilelor mai calde, începe sezonul de construcții. Cum va fi acesta și ce provocări...

Uncategorized2 săptămâni inainte

11 motive pentru care să îți instalezi un sistem de panouri fotovoltaice la tine acasă

Instalarea panourilor fotovoltaice aduce o mulțime de avantaje și este considerată o investiție importantă pe termen lung. Iată care sunt...

Uncategorized2 săptămâni inainte

11 motive pentru care să îți instalezi un sistem de climatizare și ventilație

Sănătatea ta și a familiei tale este influențată de mediul în care trăiți, iar sistemele de climatizare și ventilație pot...

Știrile Săptămânii